Skip to main content

Hoi

Ik heb vanmiddag bij een kpnwinkel in Delft  een nieuwe telefoon en gevraagd of nummerbehoud kon

dit kon ik zou een sms krijgen van mijn andere provider deze heb ik gehad maar kom hier niet verder mee kan het zijn dat dit aan het weekend ligt of anders .Mijn contract bij t-mobile loopt pas af in februari 2020

Hoi Willem, 

Mijn advies is om even terug te gaan naar de winkel. Daar kunnen ze het verder voor jou regelen. 


Hi @Willem758, welkom op ons KPN forum. Je kan vanaf 120 dagen voor de einddatum van je contract nummerbehoud aanvragen.  Had je inmiddels wel reactie gehad op je SMS ? 

 

Het proces van nummerbehoud gaat als volgt:

 

06-nummer behouden

1. Vraag nummerbehoud aan

Geef tijdens de eerste stap van je bestelling aan dat je je huidige 06-nummer wilt behouden en vul dit nummer in.

Nummerbehoud aangeven

2. Bevestig via sms

Je ontvangt een sms van ons. Volg de instructies om je aanvraag voor nummerbehoud te bevestigen.

Nummerbehoud aangeven

3. Akkoord via sms + e-mail

Binnen 4 uur (tijdens kantooruren) ontvang je van ons een bevestiging per sms met je overstapdatum. Ook krijg je een e-mail met extra uitleg.

Oude provider geeft het door

4. Switch je SIM-kaart

Overstapdag bereikt? Zodra je geen bereik meer hebt met je huidige SIM-kaart, wissel je deze met je nieuwe KPN SIM-kaart.

 

Als je wilt kan ik ook de status van je nummerbehoud controleren. Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt


Inmiddels is alles al opgelost vlak na het posten van mijn bericht kreeg een sms waarop ik alleen maar ja hoefde te reageren Toch mijn dank voor een eventuele oplossing 


Reageer