Skip to main content

Ik heb hier precies t zelfde. Volgens de bon staat de aansluit datum op 12-09?? Terwijl mijn vodafone abonnement 17-10 verliep...

Ik heb hier precies t zelfde. Volgens de bon staat de aansluit datum op 12-09?? Terwijl mijn vodafone abonnement 17-10 verliep...

Hi Flapsie, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Ik heb hier precies t zelfde. Volgens de bon staat de aansluit datum op 12-09?? Terwijl mijn vodafone abonnement 17-10 verliep...

Hi Flapsie, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Alle persoonlijke info hebbik ingevuld.


Dankjewel. 

Ik zie dat je nummer op 19 oktober over wordt gezet naar ons. Die datum is goedgekeurd door je oude provider. Tot morgen kun je dus nog je oude simkaart van Vodafone gebruiken, zodra die niet meer werkt kun je die van ons gebruiken. 

Je abonnement gaat ook dan pas in, dus je betaalt niet dubbel. :relaxed:


Dankjewel. 

Ik zie dat je nummer op 19 oktober over wordt gezet naar ons. Die datum is goedgekeurd door je oude provider. Tot morgen kun je dus nog je oude simkaart van Vodafone gebruiken, zodra die niet meer werkt kun je die van ons gebruiken. 

Je abonnement gaat ook dan pas in, dus je betaalt niet dubbel. :relaxed:

Bijzonder dat ze bij dan aangeven dat de datum op 17 oktober staat....nou dan zijn we nog maar even n dagje niet belbaar...


Dankjewel. 

Ik zie dat je nummer op 19 oktober over wordt gezet naar ons. Die datum is goedgekeurd door je oude provider. Tot morgen kun je dus nog je oude simkaart van Vodafone gebruiken, zodra die niet meer werkt kun je die van ons gebruiken. 

Je abonnement gaat ook dan pas in, dus je betaalt niet dubbel. :relaxed:

Bijzonder dat ze bij dan aangeven dat de datum op 17 oktober staat....nou dan zijn we nog maar even n dagje niet belbaar...

Ontzettend sorry, zover ik kan zien was dit de datum waarop het goed is gekeurd door Vodafone. Heb je de simkaart van Vodafone niet meer? Die je dan nog een dag in je telefoon zou kunnen plaatsen. 


Dankjewel. 

Ik zie dat je nummer op 19 oktober over wordt gezet naar ons. Die datum is goedgekeurd door je oude provider. Tot morgen kun je dus nog je oude simkaart van Vodafone gebruiken, zodra die niet meer werkt kun je die van ons gebruiken. 

Je abonnement gaat ook dan pas in, dus je betaalt niet dubbel. :relaxed:

Bijzonder dat ze bij dan aangeven dat de datum op 17 oktober staat....nou dan zijn we nog maar even n dagje niet belbaar...

Ontzettend sorry, zover ik kan zien was dit de datum waarop het goed is gekeurd door Vodafone. Heb je de simkaart van Vodafone niet meer? Die je dan nog een dag in je telefoon zou kunnen plaatsen. 

Nee dies gelijk met de vuilniszak mee naar buiten gegaan..ging er vanuit dat t allemaal wel goed zat..

Mijn man stapt binnenkort ook over...voor t geval dat dit ook bij hem gebeurd....welke datum hebben jullie bij zijn mobiel als overstap datum? Dan houdt hij dat aan..


Zou je mij een privébericht willen sturen met zijn 06-nummer of onder 'Persoonlijke opmerkingen’ willen invullen in je profiel? 

Laat het me weten als dit is gedaan, dan kijk ik het na. 


Dankjewel, ik zie dat zijn nummer op 3 november wordt overgezet. Tot die tijd kan hij dus zijn huidige simkaart gebruiken. Als dat niet meer werk op 3 november, even die van ons in zijn telefoon plaatsen. :relaxed:

Ik heb overigens een eigen topic aangemaakt voor je vraag, je vraag zat nog in een topic van iemand anders. 

Weet je zo voldoende? 


Oke dan komt die datum wel overeen met wat vodafone aan heeft gegeven. 

 

Voor nu weet ik dan genoeg.