Skip to main content
Wat een Kut KPN service zeg.



zet ik me abo over van Vodafone naar KPN.

nooit een melding gehad met over nummer behoud. Mevrouw blijft volhouden dat ik dat ontvangen heb. Heb helemaal niks ontvangen

ik zwaar geïrriteerd zit met dubbele kosten en een nummer die ik niet wil.

want wou nummerbehoud

mevr kan zogenaamd niks voor me doen.

het is haar portemonnee natuurlijk niet.

ze word ervoor betaald om de klant de schuld te geven.



vanmiddag toch maar huis en alles oversluiten.

wil echt niks met jullie te maken hebben



dit kan toch niet waar zijn... wat een ######



Admin: nieuw topic voor vraag aangemaakt

Jammer dat het zo heeft gelopen, maar waar ligt de pijn? Waarom zo gefrustreerd?

Soms gaat dat zo, soms kan dat niet anders,...



Hier kan een KPN medewerkster nou ook niet veel aan doen. Zij ziet waarschijnlijk in de historie alleen hoe één en ander is aangevraagd en wat er naar jou is verstuurd. Hierna houden de mogelijkheden vrij snel op. Maar om tot een oplossing of duidelijk antwoordt te komen is even een moment van inzage nodig. Hierna kan een klant ongeduldig worden en krijg je boze mensen.



Zit je nog binnen de 14 dagen zichttermijn? Dan kan je er nog geheel kosteloos vanaf zien, na deze 14 dagen helaas niet meer en kun je je contract enkel nog afkopen.
Waar de pijn zit in me portemonnee.

ik kan toch niet twee abo hebben en mijn nummer is me werk nummer die wil ik niet kwijt.

eerst verkeerd mailen. Terwijl ik alles bij jullie heb lopen.

niet eens ff bellen maar een sms die ik noooiiit ontvangen heb.
Hoi @tv box doet raar . Welkom op het forum.

Allereerst excuus en heel vervelend dat er blijkbaar iets is misgegaan. Ik wil je wel vragen om je taalgebruik aan te passen. Ik ben er, ondanks dat ik je frustratie kan begrijpen, niet van gediend dat je mijn collega's zo noemt.

Ik ga er niet van uit dat wij jou expres een verkeerd nummer hebben gegeven. Want daar schieten we van beide kanten natuurlijk niks mee op.

Heb je, zoals @JeroenB22 aangeeft al geprobeerd om de zaak terug te draaien? Ik neem aan dat je nog binnen de veertien dagen zit? In dat geval raad ik je aan om contact te zoeken met onze retentie afdeling. Die kun je het beste via chat of via het gratis nummer benaderen (0800 0402)
Dat kan natuurlijk niet meer.

Jou collega die mij maar de schuld bleef geven gaf aan dat er sms’jes gestuurd zijn. Die ik nooit ontvangen heb

ook dat ik gemaild ben maar achteraf bleek dat ze mijn mail adres niet goed genoteerd hebben toen ik het abo liet overzetten van Vodafone. Op papier staat juist in het systeem van jullie niet. En vervolgens ook nog zeggen dat ik vodafone dan maar moet opzeggen. Ik heb niet voor niets mijn abo verlengd. Naar KPN toe.



dus snap helemaal niets meer van.

heb een ander nummer waar ik niks van af wist en waar kosten aan verbonden zijn.



ik vind als ik niks ontvangen heb of niet niet kon reageren. Ze ook een brief konden sturen.



vervolgens zegt die dame dat we in een digitale wereld leven.



maar als er niet betaald word of wat dan ook dan volgen er wel papieren. Toch.



vind het allemaal maar krom.



en ja ik ben erg boos.

ik heb extra kosten waar ik echt niet blij van word. Als je er alleen voor staat!



en die lieve collega van jullie was totaal niet om mee tot een oplossing te komen.



daar ben ik erg boos om.



maar dit moet opgelost worden! Maar hoe ik ben er even over aan het inlichten met me rechtsbijstand wat dit kan echt niet.
Ik snap je boosheid. Ik vrees dat ik niet zo veel voor je kan doen. Is het geen optie om het abonnement en nummer bij de andere provider op te zeggen en het nieuwe nummer te gaan gebruiken? Dan betaal je in ieder geval niet meer dubbel.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende weet. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!
ik ben naar mediamarkt en KPN geweest en ze hebben het samen opgelost. Was niet mijn fout.



het was totaal niet mijn intentie om zo boos te worden.

maar werd door jullie collega echt beschuldigd alsof ik een klein kind ben. Die aan het ontkennen is. Terwijl dat niet het geval was.



maar doordat ik iemand anders trof die mijn situatie begreep en meteen door had wat eraan de hand was.



maar goed lang verhaal kort.

het is opgelost! THx anyway
Heel fijn om te lezen! We zijn allemaal mensen en ik kan me goed voorstellen dat je uit je slof schoot ik voelde me alleen wel geroepen om het even te benoemen.

Ik ben blij dat het allemaal is opgelost! 🙂