Skip to main content

Hey KPN,

Mijn oude werkgever heeft mijn zakelijke nummer vrijgegeven voor nummerbehoud na mijn vertrek. Ik snap alleen niet precies hoe ik nummerbehoud nu kan aanvragen op mijn zojuist geactiveerde nieuwe simkaart. 
 

kunnen jullie me in de juiste richting helpen?

 

alvast bedankt!

Silvana

HI Silvana, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Wat nieuwe simkaart heb je nu van ons? Abonnement of prepaid? Heb je overigens ook een brief van je werkgever gekregen met daarin een code? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer noteren waar het om gaat. 
 


Silvana, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Hey @Alex_P ,

 

ik was een paar dagen offline. Ik heb mijn profiel aangevuld met de relevante informatie, op dit moment heb ik een prepaid simkaartje van jullie. Laat het me even weten of je nog meer informatie nodig hebt! 
 

silvana


Zou je nog even willen kijken naar het klantnummer dat je hebt ingevuld? Ik zie maar 4 cijfers, dit hoort langer te zijn. 


Hey @Alex_P , ik heb de brief nogmaals bekeken, maar dit is het enige klant nummer die ik heb. Kan ik je een kopie van de brief sturen?


Graag, ik heb je een privébericht gestuurd. 


Dankjewel. Ik heb dit in gang gezet en wacht tot het goed is gekeurd. Binnen 3 werkdagen zou het overgezet moeten worden. Laat je me weten als het donderdag nog niet zo is?