Skip to main content

Beste KPN,

 

ik heb hetzelfde probleem. Ik heb vanmiddag tenminste een half uur met een KPN medewerker zitten te zoeken. Haar optie: probeer fabrieksinstellingen. Nu ik bovenstaande lees zal er mogelijk door KPN een aanpassing moeten worden gedaan, ik hoop dat ik geholpen kan worden. 

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
 

 

Hi @Aljolisa, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik even meekijken. 


Dank je wel voor het meedenken Alex. Ik heb de gegevens ingevuld. 


Beste Alex, ik heb mijn telefoon na je bericht opnieuw herstart, maar het probleem is helaas niet verholpen :(


Ik zie hier geen gekke dingen. Ik heb het echter gereset, zou je het nu nogmaals willen proberen? 


Voor een 2e keer herstart, maar nog steeds geen verandering. 


Hi Aljolisa.  Welk toestel heb jij? Is dat soms de HTC Desire 22 Pro?


En nogmaals geprobeerd Alex. En geen veranderingen. Mogelijk dan toch een telefoon instelling? Ik heb geen idee waar ik dit kan vinden en wijzigen. Mijn eigen nummer anoniem laten weergeven voor anderen lukt gemakkelijk, maar inkomende bellers uit mijn contactenlijst met naam weergegeven krijgen is een ander verhaal.. Dit probleem begon in januari. 


Wat gek! Ik heb een melding aangemaakt voor de collega's van de technische dienst. Dit wordt doorgaans binnen 5 werkdagen opgepakt, het is op moment wat drukker dan normaal. Even geduld dus, we gaan het oppakken. 


Ik wacht het af Alex, voor tot nu toe dank je wel in ieder geval! Ondertussen zoek ik ook verder. 


Hoi @Aljolisa 

Je kan als test even tijdelijk 4G bellen (VoLTE) uitzetten. Als het dan werkt geeft dat extra informatie aan de techneuten. Het komt de laatste tijd soms voor dat bij VoLTE de nummermelding niet werkt.

Laat hier het resultaat nog even weten. Welk toestel heb je trouwens?


Beste Ruud,

Ik heb mijn toestel op 4G gezet. Er is nog steeds geen verandering, maar ik zal dit tijdelijk  laten staan. Ik heb een iPhone 13 pro max. Sinds dit jaar worden bellers uit mijn contactenlijst als anoniem weergegeven. Kan toeval zijn..

 


Als het geen verschil maakt, zet de instellingen dan maar terug hoe het stond. Het was een korte test. Bij de iPhone is VoLTE -/- nummermelding geen bekend probleem.