Skip to main content

Vorige week is zijn mijn simkaart gegevens geupdate en sindsdien werkt mijn nummerherkenning niet meer. 

Instellingen op mijn mobiel staan goed. Ook bellen over 4G uitgeschakeld, dit heeft ook geen effect. 

Inmiddels een nieuwe simkaart van jullie ontvangen, maar ook hierbij werkt het niet. 

Als ik de simkaart van iemand anders in mijn mobiel stop, dan werkt het prima. Het ligt dus niet aan de instellingen op mijn mobiel.

2 dagen geleden weer contact gehad met de helpdesk, zij zouden zorgen dat het binnen 2 dagen opgelost zou zijn, maar tot op heden werkt het nog niet. 

 

Goedemiddag @Jorn1234, je doelt met nummerherkenning op het niet zichtbaar zijn van jouw nummer als jij naar iemand toe belt? In ieder geval wil ik eens voor je kijken waardoor dit dan niet werkt. Als jij jouw profiel invult en mij een seintje hier geeft, ga ik aan de slag. 


Hi Jeroen, 

 

Heb je uberhaupt de moeite genomen naar mijn profiel te kijken voordat je dit postte? Ik had deze namelijk al volledig ingevuld gelijk na het posten van mijn vraag! 

anyway, hierbij het seintje!

 


Goedemorgen @Jorn1234. Ergens in ons systeem stond de instelling verkeerd . De ontvanger van het gesprek kan nu jouw nummer weer zien. Als je jouw toestel even herstart staat alles weer goed.


Ha Jeroen!

Super, bedankt!!!! Ik ben hier echt heel blij mee! Toestel herstart en alles werkt weer, tnx!!