Skip to main content

Ik heb een abonnement bij hollandsnieuwe en sinds kort ook een abonnement bij kpn. Nu wil ik het nummer van hollandsnieuwe overzetten naar kpn en daarna hollandnieuwe opzeggen. Welke stappen mioet ik hiervoor nemen.

Dan neem je een mobiel abo bij KPN met nummerbehoud. KPN zegt dan je mobiele abo op bij HollandsNieuwe en op het moment dat je nieuwe abo bij KPN ingaat vervalt het abo bij Hollands nieuwe en wordt je nummer overgeset naar KPN @Lovejoy 

Let er wel op dat je contractvrij bent bij Hollandsnieuwe en je in de regel een opzegtermijn van 1 maand hebt, dus als je het vandaag regelt kun je over 1 maand bellen via KPN.

 


Ja, dat is mooi bij een nieuw abonnement maar ik heb al een abonnement bij KPN, staat in de vraag. Ik wil dus een nummer van hollandnieuwe overzetten naar KPN op een bestaand abonnement. Kan dit nergens terug vinden.


Ja, dat is mooi bij een nieuw abonnement maar ik heb al een abonnement bij KPN, staat in de vraag. Ik wil dus een nummer van hollandnieuwe overzetten naar KPN op een bestaand abonnement. Kan dit nergens terug vinden.

Even bellen 0800 0402, Facebooken of X’en @Lovejoy voor een snel antwoord.

 


Hoi @Lovejoy, welkom op ons forum! Heb je in de tussentijd al iemand gesproken? Je kunt deze portering telefonisch regelen via 0800-0402 of in een winkel. Succes!