Skip to main content

Ik kan bovenstaande berichtgeving even niet volgen!

Op mijn factuur staan sinds juni 2020 bijna overal sterretjes bij de vaste telefoonnummers.

In de maand mei stonden hier allemaal de volledige telefoonnummers vermeld.

Ook de mobiele telefoonnummers staan volledig op mijn facturen keurig vermeld.

Hoe zit dit nu precies?

Graag uw reactie hierover.

Hartelijk dank.

Groeten, Jos Parlevliet


*Admin: reactie afgesplitst​​​​​​, eigen topic aangemaakt.

Hoi @Jos Parlevliet. Bedankt voor je bericht hier. De uitleg die gegeven wordt in het topic waar je in eerste instantie op gereageerd hebt, klopt. 

..”Als de eigenaar van een telefoonnummer heeft aangegeven het nummer geheim te willen houden dan worden er sterretjes bij dat nummer afgedrukt en zijn er maar een paar cijfers zichtbaar.”

Ik heb even gauw meegekeken en zie één specifiek (vast)nummer dat vaak gebeld wordt dat nu ‘ineens’ anoniem op het factuur staat.
Heb je de eigenaar van dit nummer gevraagd of er iets gewijzigd is? Wellicht heeft hij ergens doorgegeven dat zijn/haar nummer anoniem vermeld moet worden? 
Als dit niet klopt hoor ik het graag.
Als het gaat om meerdere specifieke nummers, zou je mij dan kunnen voorzien van een lijstje met de nummers die anoniem worden weergegeven, maar niet anoniem weergegeven zouden moeten worden? Dit moet dan nader onderzocht worden door de achterliggende partij. Je kan de informatie mailen naar ***.

 


Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag. 


Reageer