Skip to main content

Nummerweergave werkt niet op mijn iPhone. Ik heb een dual-sim. Bij het ene nummer werkt nummerweergave wel, bij het andere niet. Instellingen staan allemaal goed. Helpdesk van KPN kon niet helpen.  

Hoi @Henk-Jan k, dat is merkwaardig, ik heb er niet direct een verklaring voor. Zien andere mensen jouw nummer wel als je ze belt?
Ik ben ook wel benieuwd wat er gebeurt als je de simkaarten omwisselt met elkaar, en ook als je ze in een ander toestel test.


Het gaat om een e-sim dus hoe kan ik die omwisselen? 


En mensen zien wel mijn nummer als ik hen bel. 


En mensen zien wel mijn nummer als ik hen bel. 

Ah, top. Dit sluit wel een hoop uit. Nummerweergave werkt dan namelijk wel en het staat ook ingeschakeld.
Waarom het op je toestel niet binnenkomt is dan dus nog even de vraag.
De instellingen per toestel kunnen wat verschillend zijn, je zou daar nog kunnen kijken of er iets niet goed staat.
Anders zou je je e-sim kunnen vervangen voor een fysieke simkaart, het testen en eventueel e-sim weer opnieuw in kunnen stellen.


Alle inkomende gesprekken worden weergegeven als anoniem. De SMS die ik na afloop ontvang heeft als ik zelf de verbinding verbreek wel het telefoonnummer van de beller, als de beller afbreekt staat er privé. Ik heb dit op twee telefoons geprobeerd (iPhone en samsung) en met twee verschillende simcarten. (nieuwe aangevraagd). 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hoi @Henk-Jan k, welkom terug! Ik heb je topics samengevoegd. Heb je hierover ook al contact gehad met mijn telefonische collega's op 0800-0402? Anders kun je hiermee ook altijd even langs een winkel, dan kijken ze daar even met je mee!


Ja, ik heb gebeld met jullie collega’s. Zij gaven dit advies (nieuwe simcard in andere telefoon). Ik denk dat het tijd wordt dat jullie technische mensen er naar kijken. 


als je dit issue met jouw simkaart in een ander toestel ook hebt én de simkaart al vervangen is hebben we alles al wel uitgesloten en zullen mijn collega's daar ook gewoon een ticket voor aan moeten kunnen maken voor de technische dienst.


Ja fijn als dit gebeurt! Kunt u dit regelen? 


Bellen of langs een winkel is een stuk sneller omdat je het daar direct geregeld hebt maar anders kan ik ook even meekijken.
Het kan hier wel wat langer duren voor je reactie hebt, Wil je dan je profiel invullen en me laten weten als je dat gedaan hebt?


Reageer