Skip to main content

Ik nam contact op met jullie omdat mijn zoontje een ander 06-nummer nodig had

Na herhaaldelijk het nummer van mijn zoontje te hebben doorgegeven heeft iemand het toch voor elkaar gekregen mijn nummer te wijzigen ipv van zijn nummer!

Binnen 15 min teruggebeld naar kpn omdat ze een fout hadden gemaakt en het verkeerde nummer hebben aangepast. 

Van de medewerker kreeg ik te horen; ja dat kan ik niet, misschien een andere collega. Vervolgens krijg je een berichtje en mailtje dat jullie binnen 5 dagen contact gaan opnemen.

Door een fout van jullie medewerker heb ik een ander nummer, ik wil gewoon mijn telefoonnummer terug. Ik heb dit nummer al ruim 20 jaar en dit is ook gekoppeld aan mijn bedrijf en dus ook al mijn promotie materialen en website etc.

Afgelopen vrijdag is er al een mail gestuurd naar een afdeling die het zou kunnen oplossen maar die heeft nog niet gereageerd. Vandaag (maandag) weer gebeld en nu is er een klacht naar een andere afdeling gestuurd. Kortom: nog steeds geen oplossing.
 

Wat zou de snelheid zijn dat dit opgelost kan worden? Als het deze week opgelost kan worden dan hoef ik niet alles aan te laten passen, maar anders moet ik wel echt nieuwe materialen bestellen en hier zitten kosten aan verbonden, die ik uiteraard niet ga betalen.

Hoi @WillekeNetel , vervelend zo'n fout. De verwijzing naar de vijf werkdagen geeft aan dat er een melding voor de storingsdienst is aangemaakt. Hopelijk zal dit snel en adequaat worden opgepakt. Nummers gaan een tijd in quarantaine en worden niet direct vrijgegeven.


Hoi @WillekeNetel, wat een ongelofelijke vervelende situatie, zeker wanneer er ook bedrijfsvoering in het gedrang is. Ik heb zelf als moderator van het forum niet direct de optie om dit terug te draaien. 

Als ik zo kijk op basis van de gegevens in jouw profiel is er een klacht doorgezet met het verzoek om het nummer weer te herstellen. Ik hoop dat er snel een oplossing op tafel komt Willeke. Ik hoor graag hoe het is afgelopen!


Reageer