Het schijnt dat vannacht in een keer 10Gb van mijn data is verbruikt waardoor ik met mijn onbeperkt data abonnement ineens het daglimiet van 10Gb per dag bij het wakker worden al had verbruikt. Nu gaf de klantenservice aan dat het mogelijk door updates van mijn apps zou kunnen komen. Maar dat kan er bij mij niet in. Maar goed, ik zet vannacht dus ook mijn hotspot uit en ik zet alle mobiele data weer op 0. Dan kan ik morgen kijken welke apps veel gebruiken in de nacht. Verder zet ik ALTIJD mijn telefoon op de Slaapstand, de actieve apps sluit ik en ik heb niet heel veel apps open op de achtergrond. Ik heb geen netflix of films, stream niets, heel af en toe overdag Facetimen. Ik gebruik verder mijn Whatsapp veel (niet ‘s nachts) en dan houdt het wel op. Ik heb een Iphone 13. Heeft iemand dit ook eerder meegemaakt? Waar kan het aan liggen? Ik begrijp er niets van.
Beantwoord
Om 1:30 uur vannacht 10 GB aan data verbruikt?
Beste antwoord door Ferry1984
Sorry inderdaad, ik was niet helemaal wakker meer.
Ga naar instellingen->mobiel netwerk en dan bijna onderin zie je schuifjes voor wifi assistentie en icloud drive. Staan deze aan? Zet ze op uit.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.