Skip to main content
Beantwoord

Omruilen mobiele telefoon

• October 2, 2020
  • 4 reacties
  • 112 keer bekeken

Hallo, ik heb 28-07 jongsleden een nieuwe Samsung Galaxy A71 gekregen, maar nu bevalt deze echt niet. Kan ik hem nog weer inruilen voor een S10 ?

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Matsie, welkom! Je kunt een mobiele telefoon inderdaad niet na de 14 werkdagen omruilen. Wat jammer om te lezen dat je er niet tevreden over bent! Wellicht kan je 'm (online) verkopen en een ander toestel aanschaffen? Voor wat betreft de traagheid: mocht je echt het idee hebben dat er iets met het toestel aan de hand is, kan je deze altijd ter reparatie insturen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• October 2, 2020

De bedenktijd is na 14 dagen verstreken. Wat vind u er niet fijn aan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 2, 2020

Dat is erg jammer. Hij is mij te groot en zou graag kleiner willen. Ook reageert hij erg traag met beeldscherm aanzetten.

• October 2, 2020

Is hij traag na echt uitschakelen of bij elke keer als deze uit standby gaat?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 5, 2020

Beste @Matsie, welkom! Je kunt een mobiele telefoon inderdaad niet na de 14 werkdagen omruilen. Wat jammer om te lezen dat je er niet tevreden over bent! Wellicht kan je 'm (online) verkopen en een ander toestel aanschaffen? Voor wat betreft de traagheid: mocht je echt het idee hebben dat er iets met het toestel aan de hand is, kan je deze altijd ter reparatie insturen