Skip to main content
Beantwoord

Omwisselen mobiele nummers bij abonnementen

• February 11, 2019
  • 4 reacties
  • 109 keer bekeken

Heb twee telefoonabonnementen dus ook twee nummers is het mogelijk de nummers onderling over te zetten naar het andere contract

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door PeterG

Nummerbehoud/overname nummer is alleen mogelijk naar een nieuw af te sluiten contract. Binnen bestaande contracten kunnen nummers niet uitgewisseld worden.

Tevens kan een lopend contract niet gewijzigd, behalve:
  • Je kunt het omhoog bijstellen (evt. ook weer naar beneden maar niet lager dan het abo waarmee is begonnen. Na een verlenging geldt dat nieuwe contract dan als 'laagste'.)
  • Je kunt een nieuw nummer krijgen, maar dit is dan een willekeurig nummer. Het oude kan je niet meer terugkrijgen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Clevegt
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 11, 2019
Contracten kunnen tussentijds niet worden veranderd.
Zie meerdere topics die lopen op dit forum mbt het nieuwe abonnement bij KPN.

Topic 1
Topic 2
Topic 3

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 11, 2019
Nummerbehoud/overname nummer is alleen mogelijk naar een nieuw af te sluiten contract. Binnen bestaande contracten kunnen nummers niet uitgewisseld worden.

Tevens kan een lopend contract niet gewijzigd, behalve:
  • Je kunt het omhoog bijstellen (evt. ook weer naar beneden maar niet lager dan het abo waarmee is begonnen. Na een verlenging geldt dat nieuwe contract dan als 'laagste'.)
  • Je kunt een nieuw nummer krijgen, maar dit is dan een willekeurig nummer. Het oude kan je niet meer terugkrijgen.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 12, 2019
Hallo @DrostA Clevegt en Peter hebben de situatie volgens mij heel helder uitgelegd. Het is niet mogelijk om onderling nummers om te wisselen. 😞

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 14, 2019
Ik heb het inmiddels begrepen dank voor alle welke mij hebben geeholpen
Groeten BertDrost