Skip to main content

Hallo KPN,

Een tijd geleden ben ik er achter gekomen dat ik nog steeds een oud abonnement had waarbij de toestelkosten nog niet waren losgekoppeld. Ik heb toen nog elke maand teveel betaald terwijl mijn toestel al was afbetaald. Een KPN medewerker heeft mij hierbij geholpen, mijn abonnement aangepast en ik heb de teveel betaalde kosten terug gekregen.

Mijn moeder zit nog steeds in dezelfde situatie en betaald nog elke maand hetzelfde bedrag voor een toestel wat al afbetaald is. Graag zou ik ook dit abonnement aangepast willen hebben (omgezet naar een nieuw abonnement, met losgekoppelde toestelkosten), en de teveel betaalde kosten teruggestort krijgen.

Als iemand mij hiermee zou kunnen helpen, zou ik diegene zeer dankbaar zijn!

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Ramon Stefano

Is er iemand die hierbij kan helpen? Bij het eerste abonnement is dit allemaal netjes opgelost, bij het andere abonnement nog niet.


Hoi het is erg druk. Daardoor is de wachttijd flink opgelopen.  Een medewerker van kpn reageert binnenkort.


Dag @m0nsky. Welkom hier op het Forum. Ik kijk graag voor je of ik dit door kan zetten naar de afdeling die hierover gaat. Ik heb dan wel gegevens nodig van je moeder. Kun je haar postcode/huisnummer, klantnummer, 06-nummer geboortedatum, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN toevoegen aan je profiel? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je aan de slag.


Hoi Natasja, bedankt voor je reactie. Ik heb de gegevens zojuist toegevoegd aan mijn profiel. Ik kon niet voor alle gegevens een specifiek veld vinden, dus deze heb ik bij de persoonlijke opmerking toegevoegd.


Ik heb het doorgezet naar de juiste afdeling, @m0nsky. Binnen 5 werkdagen wordt het verzoek in behandeling genomen. Ik verwacht dat er op korte termijn contact wordt opgenomen met je moeder. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust. 


Reageer