Skip to main content

Hallo, Hoe zet ik mijn klein zakelijk abonnement om naar een particulier abonnement?

Ik kan dat niet vinden op de KPN site.

Ik wil omswitchen omdat particuliere abo's goedkoper zijn en ik de voordelen van klein zakelijk niet gebruik (maar wel maandelijks voor betaal..

 

Alvast bedankt,

Hiske

Hoi @HiskeH, welkom op het forum!
Je zult hiervoor bij mijn zakelijke collega's op 0800-0403 terecht moeten. Als je hen gesproken hebt kun je via deze pagina een contractsovername doen om je zakelijke abonnement om te zetten naar een particulier abonnement!


Tsja, het 0800-0403 verwijst mij naar het contractovername formulier waarvoor ik moet bellen met 0800-0403. Krijg zo het kastje-muur gevoel.

En het formulier heeft meerkeuze vragen zonder passende antwoorden.

 

Hoe kom ik door 0800-0403 wel bij de juiste persoon Thomas?


Inhoudelijk ben ik niet 100% bekend met dit proces maar op de pagina die ik eerder stuurde stond dat als je telefonisch contact gehad hebt het formulier in kunt vullen.
Als mijn collega's je naar het formulier hebben verwezen moet je die stappen kunnen doorlopen!


Dag Thomas. Het is echt een drama. Ben ik bij particulier sturen ze je door naar zakelijk en raad eens wat ze zeggen bij zakelijk: moet je bij particulier zijn.


Tsja, het 0800-0403 verwijst mij naar het contractovername formulier waarvoor ik moet bellen met 0800-0403. Krijg zo het kastje-muur gevoel.

En het formulier heeft meerkeuze vragen zonder passende antwoorden.

 

Hoe kom ik door 0800-0403 wel bij de juiste persoon Thomas?

 


Graag een antwoord!


Hoi @HenkdV, welkom op ons forum. Bij wie je moet zij hangt van een hoop dingen af maar meestal is 0800-0403 de kortste klap als je van of naar zakelijk gaat.

Op deze pagina kun je alle informatie vinden over zakelijke contractovernames: Contractovername regelen 
Hier voor zakelijke mobiele aansluitingen: Contractovername mobiele diensten.
Hier voor zakelijke vaste aansluitingen: Contract overnemen TV, Internet & Bellen

*edit: link naar zakelijke thuis abonnementen toegevoegd.


Het gaat niet over contract overname. Ik wil van klein zakelijk weer terug naar particulier wegens beëindiging bedrijf!


@HenkdV daarvoor heb je dit formulier nodig: Contract overnemen TV, Internet & Bellen


Ik wil niet een contract overnemen. 
Ik wil stoppen met klein zakelijk en particulier aanschaffen. Met behoud nummers. 


En daarvoor moet je dat formulier invullen, je geeft aan dat je van klein zakelijk naar particulier wil, Huidig contract en daarna krijg je welke je wilt en bij nieuw contract daar vink je privé aan.

Het blijft namelijk een contract overname.


Ik ga het proberen. Dank voor je reactie!