Skip to main content

Mijn abonnement is verlopen voor KPN Compleet. Nu ben ik tevreden en wil best klant blijven. Helaas heb ik een sim only van KPN waar het abonnement pas in oktober dit jaar verlengd kan worden. Ik wil graag upgraden maar dat schijnt niet mogelijk te zijn aangezien er niet eerder verlengd kan worden? Graag wil ik mijn abonnement bij KPN houden maar dan wel compleet met ook mijn mobiele met een hoger pakket dan alleen maar 150 belminuten. Volgens de telefonist die ik gesproken heb is dit absoluut niet mogelijk…… Graag zou ik een positief antwoord ontvangen aangezien ik anders zelf toch de beslissing moet gaan nemen om voor een iets flexibelere aanbieder te gaan kiezen. Deze keuze ga ik binnen een week maken en hoop snel een bericht te krijgen over de mogelijkheden. Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

 

Olaf R

Wel abonnement heeft u nu?


Zoals in mijn tekst vermeld: KPN compleet (Internet/TV) met een SIM only van alleen 150 belminuten. Internet/TV pakket is het abonnement vrij nu maar van de SIM only helaas nog niet waardoor ik die niet meteen kan upgraden volgens de klantenservice van KPN.


De telefonische klantenservice zit er nog weleens naast. Ik heb ook een oud abonnement en kan dat gewoon aanpassen. In mijnkpn ziet u dan de mogelijkheid. Kijk daar even bij abonnement wijzigen.


Hoi @Olaf R. Welkom op het KPN Forum! Als je een KPN abonnement verlengt, dan kan je kiezen uit één van onze Hussel abonnementen. Op de pagina ‘KPN introduceert KPN Hussel’ kan je hier alles over teruglezen en de Hussel Voordelen bekijken. Je behoudt de KPN Compleet voordelen op de abonnementen die je niet verlengd. Wanneer je overstapt naar Hussel, vervallen de KPN Compleet voordelen voor dat product en gaan de Hussel voordelen in. Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Ik kon het in mijn KPN niet wijzigen maar inmiddels is het gelukt via afdeling annuleren (na 3x een andere afdeling te hebben gebeld waar het niet mogelijk was!). Alles valt en staat dus met de juiste afdeling zien te bereiken op eigen houtje! Wat mij betreft kan het onderwerp af worden gesloten!


Reageer