Ik deel MB’s met een huisgenoot. In mijn lijst met uitgaande gesprekken staat een nummer dat we geen van beide gebeld hebben. Weet iemand hoe dit nummer in mijn lijst komt?
Gek dat je een onbekend nummer ziet. Hopelijk valt het binnen de bundel en geeft het geen extra kosten.
Wat voor antwoord zou je zelf geven a.d.h.v. je gegeven informatie?
Helaas kunnen we niks antwoorden met “vreemd nummer”….
Graag ietsje meer informatie. Misschien de eerste 6 cijfers van dat nummer? Of dat hele nummer?
En je maakt DATA als het ware over naar hem. Net als geld van de ene naar de andere bankrekening. Jouw gebelde (...) nummers staat daar ook los van.
Weet iemand hoe dit nummer in mijn lijst komt?
Nummers komen op de factuur als ze gebeld zijn.
Ik deel MB’s met een huisgenoot. In mijn lijst met uitgaande gesprekken staat een nummer dat we geen van beide gebeld hebben. Weet iemand hoe dit nummer in mijn lijst komt?
Ik heb geen idee,
Ik heb geen idee,
Ook niet bepaalde apps? Sommige apps geef je, bij het gebruik ervan, toestemming tot bijna alles op je telefoon.
Ik heb geen idee,
Ook niet bepaalde apps? Sommige apps geef je, bij het gebruik ervan, toestemming tot bijna alles op je telefoon.
Ja, dat bedoelde ik min of meer. Maar ik tiepte het wat ongelukkig. ;-)
M.a.w. een handeling die is verricht vanaf een apparaat die toegang heeft tot de SIM van de betreffende klant
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.