Skip to main content

Graag zou ik willen weten waarom regelmatig een bedrag automatisch wordt afgeschreven zonder dat ik daarvoor een factuur ontvang of kan opvragen in MijnKpn. De laatste inhouding betreft kenmerk ********** voor € 16,01.

Ik heb proberen te bellen via vast nummer 08000402 en via mobiel 1200, maar de verbinding wordt na 8 minuten wachten plots verbroken: zeer vervelend.

 

Groeten,

ENH Pijpers

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

 

Dag @1128! Welkom op ons KPN Forum. Bedankt voor je vraag. Voordat ik met je mee kan kijken heb de gegevens horen die bij het betreffende abonnement horen. Kun je Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Alle vakjes waar privé bij staat, zijn alleen zichtbaar voor KPN moderators.


Beste Lisa,

 

Ik ben er inmiddels zelf al achter gekomen waar de afschrijving vandaan komt, nl. van de mobiele telefoon van mijn vrouw. Ik blijf het raar vinden dat er zomaar wordt afgeschreven zonder factuur, mededeling of toelichting.

Bedankt voor de moeite,

****

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hallo @1128

Moderator Lisa vraagt je om jouw gegevens Privé toe te voegen aan je profiel en niet hier waar het zichtbaar is voor iedereen. Haal het weg uit jouw reactie via de drie puntjes rechtsonder en ‘Bewerk’

KPN stuurt de factuur maandelijks naar jouw e-mail en je kan het ook downloaden uit MijnKPN


Je kunt haar abonnement toevoegen in 'mijn' kpn.

Dan zou je de facturen en overige gegevens moeten kunnen zien.


Het factuur is inderdaad van haar abonnement. Zij ontvangt de mails met de facturen op haar mailadres. Vandaar dat jij geen facturen kunt vinden. Zij kan dit wijzigen naar jouw gegevens via MijnKPN, maar je kunt haar ook vragen de facturen door te sturen. Alleen postcode en huisnummer is voor mij onvoldoende om dit aan te passen.