Skip to main content

Ik zat net te kijken in mijn extra verbruikskosten van deze periode en ik zag dat daar een bedrag stond van €19.96 voor “Downloads Google Play Store”.

Nu maak ik naar mijn weten al jaren geen gebruik meer van de google play store, want ik heb alleen maar Apple producten, en ik heb in ieder geval in de maanden hiervoor niks afgeschreven zien worden aan de Google Play Store, dus het kan ook geen oud abonnement van een app of iets zijn. Ik vond dit nogal gek om te zien staan ineens. Heeft iemand enig idee hoe ik kan achterhalen waar dit bedrag ineens vandaan komt? (als ik in log op mijn oude google play store account staat er niks aan betalingen na 2017 tussen het besteloverzicht)

 

Alvast bedankt! :) 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Hallo @kosmos7x,

Als je betaald via de factuur dan geeft MijnKPN het weer als zijnde Google play store. Dit is bij mij ook het geval (iOS gebruiker) en ik betaal ook het e.e.a. aan de app store van Apple via mijn factuur (en dat komt overeen).  Check in ieder geval of je ook daadwerkelijk aankopen in de app store van Apple gedaan hebt.  Instellingen → Drukken op je naam → Abonnementen. 


Hoi,

 

Ah top! Ik koop regelmatig dingen via de store of itunes. Dan is dat het inderdaad, ik laat mijn aankopen van de App Store ook op mn factuur zetten. Ik schrok al eventjes van die Google play store, dacht dat kan toch niet.

 

Hartstikke bedankt @ChrisWissink 🙂


Geen probleem @kosmos7x. Ik vind de benaming ook niet echt lekker gekozen voor aankopen van Apple gebruikers. Wel goed dat je scherp bent op deze kosten. Fijne dag!


Geen probleem @kosmos7x. Ik vind de benaming ook niet echt lekker gekozen voor aankopen van Apple gebruikers. Wel goed dat je scherp bent op deze kosten. Fijne dag!

@ChrisWissink ook ik schrok hiervan, maar ik betaal al maandelijks voor iCloud, en nu komt het ook als extra kosten buiten de bundel in de app te staan. Dat was eerst ook niet, toen ik dat zag dacht ik werkelijk van: “Ik heb niks bij Google PlayStore”, ik heb het bij Apple (AppleStore)


Reageer