Skip to main content

Heb sinds kort onbeperkt 5G. Echter ‘onbeperkt’ is niet onbeperkt. 5G is ook 5Gb.

Wanneer je 5Gb hebt verbruikt is de internetsnelheid zo laag dat je bijna niets meer kan. Zelfs bijbestellen van extra gratis 1Gb gaat bijna niet meer. Hoezo gratis? Ik heb toch al onbeperkt. Dus heb ik al betaald. Net of ik word gematst.

Afijn, er wordt leuk reclame gemaakt dat je op elk apparaat overal tv kan kijken. Dus niet! Na een uurtje of zo krijg je al een melding dat je 5Gb voor 80% op is. En dan gaan we je snelheid omlaag brengen, voelt als een dreigement.

Dus bijbestellen. 1Gb is binnen een half uur ook weer op. En weer zo’n irritante melding. Ik bestel nu maar tig keer 1Gb voor een avondje tv. Krijg wel de hele avond die irritante smsjes.  
Vind het niet klantvriendelijkheid en al helemaal niet gebruiksvriendelijk.

Zou KPN sieren als ze met een echte onbeperkte oplossing zouden komen. Geen restricties wat betreft verbruik. Immers onbeperkt is onbeperkt.

Dat gaat niet gebeuren. Het mobiele netwerk is er helemaal niet op berekend om zoveel data te verstoken. En 25 euro per maand is ook veel en veel te weinig om het mobiele netwerk zodanig uit te breiden dat da wel kan.

Heeft u geen internet en tv thuis abonnement? 


Zie het als onbeperkt spareribs eten. Daar moet je ook iedere keer een portie bestellen. Maar toch heet het onbeperkt. 


1Gb is binnen een half uur ook weer op.

Wat dóe je er mee? TV kijken? Zet je KPN ITV app dan op de laagste verbindingsstand via 4G.

 

Onbeperkt data is inderdaad 5 GB per dag en evt. aan te vullen.

En het komt bij alle providers neer op 5 GB per dag. Bij kpn krijg je dat per etmaal. Bij T-mobile krijg je 150 GB v.d. maand. Wat ook neerkomt op gem. 5 GB per dag. Ook met gratis aanvullers van 1 GB.