Skip to main content
Beantwoord

Onbeperkt bellen en waarschuwings SMS dat de belbundel voor 50% op is.

  • March 12, 2020
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Mijn partner heeft een onbeperkt bellen abonnement. Zij krijgt nu een SMS dat haar belbundel voor 50% verbruikt is. Dat lijkt me onzin. Komt dit vaker voor of is dit een storing?

Beste antwoord door Tycha

Welkom @HenkFU 

Gewoon negeren lees ik Hier

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 12, 2020

Welkom @HenkFU 

Gewoon negeren lees ik Hier


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 12, 2020

Hi Henk, welkom op het forum. 

Dit kan ik bevestigen, dit komt door een bundel die ernaast loopt. Wanneer ze onbeperkt bellen hebt hoeft ze zich hier geen zorgen over te maken. 

Zou je voor de zekerheid je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit met zekerheid zeggen. 

Ik hoor graag van je.Â