Skip to main content

Ik heb voor mijn vrouw en kinderen een contract “Hussel 10 GB en onbeperkt bellen/sms 2 jaar” afgesloten. Kunnen ze daarmee gratis naar EU landen bellen? En naar Zwitserland?

Vr gr, Walter

Hi @WHF, welkom op ons forum. Met onze Hussel abonnementen kun je binnen de EU bellen, sms’en en internetten vanuit de bundel. Dit geldt ook voor Zwitersland. Ook kun je met deze abonnementen vanuit de bundel bellen naar andere nummers in de EU. Als je op de link klikt, dan vind je meer informatie over het gebruik van mobiele abonnementen binnen de EU. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Hi Ron, dank je wel. Ik denk dat ik begrijp dat het me niks extra kost, maar als ik onderaan de pagina kies voor Zwitserland, zie ik dit:

Je bent in Nederland en je belt of sms't naar een nummer uit Zwitserland

  • Bellen:

     € 0,23 / min
  • Sms versturen:

     € 0,07 / sms

Ik neem aan dat dat dan niet geld voor onze Hussel contracten?

Met vriendelijke groet,

Walter


Dat is een hele goede vraag die je stelt. Dit zijn de buitenbundeltarieven. Als je een abonnement hebt met onbeperkte belminuten/sms’jes dan bel en sms je gewoon uit je bundel en hoef je niets extra's te betalen. :relaxed:


Hi Ron,

Hardstikke mooi en compleet duidelijk nou.

Dank je wel!

Walter


Heel graag gedaan! Als je nog vragen hebt, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder! :relaxed:


Reageer