Skip to main content

Ik ben over van Telfort naar KPN en heb onbeperkt bellen. Vandaag is de nieuwe maand ingegaan. Ik krijg zojuist dat ik 50% van mn belbundel verbruikt zou hebben. Hoe is dit mogelijk al mn abbo onbeperkt bellen is? Dit is bij KPN nog steeds het geval, dat heb ik gecheckt.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Hallo @Jonie_1980 , wat staat er in MijnKPN over je belsaldo?

Aan onbeperkt bellen zit een (virtuele) grens net als aan onbeperkt internetten, dus de lijn de hele dag open laten staan bijvoorbeeld, gaat niet lukken.

 


Daar staat onbeperkt, verder niets. Heb alleen telefoongesprek gevoerd. Er staat verder geen lijn open. Bij Telfort kon ik gewoon bellen wanneer en hoe lang ik wilde.


Hallo @Jonie_1980, welkom bij ons op het forum. Als je onbeperkt bellen hebt snap ik dat je niet verwacht dat je een melding krijgt over het verbruik daarvan. Bij de overgang van Telfort naar ons zijn de abonnementen als het goed is verder niet veranderd, dus ik wil voor je kijken wat ik hierover kan zien. 

Zou je het bewuste 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN op je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je dit doet bij de vakjes waar 'privé’ bij staat is het alleen voor jou en mij zichtbaar. Ik hoor het graag van je als je dit hebt gedaan.


Ha Jasper, ik heb de gegevens ingevuld. Ik hoor graag van je.


Bedankt voor de gegevens @Jonie_1980. Ik ben daarmee meteen voor je gaan kijken en ik zie de oorzaak. Je hebt inderdaad een onbeperkte belbundel, daarnaast heb je ook nog een extra bundel van 25 minuten, waarschijnlijk is die een keer bij een verlenging actief geworden. De sms die je kreeg ging erover dat je de helft van die extra bundel had bereikt, die wordt eerst gebruikt en daarna breekt je onbeperkte bundel aan. Het sms'je zegt in jouw geval helemaal niets dus, die kan je negeren :slight_smile:


@Jasper , dit is al de zovéélste melding hierover!

Waarom geeft KPN nu niet gewoon toe dat er kennelijk iets mis is gegaan bij het overzetten van onbeperkte mobiele abonnementen van Telfort naar KPN?

Die extra bundel is niet “een keer bij een verlenging actief geworden” maar bij het overzetten van het mobiele abonnement van Telfort naar KPN! Dat is ook logisch, want wáárom doet dit probleem zich nu opeens voor en wát zou ooit de logica moeten zijn om een bundel van (maar liefst) 25 minuten aan te zetten als iemand al onbeperkt heeft!