Skip to main content

Ik heb een abonnement voor onbeperkt bellen nog van Telford en dit is volgens mijn gegevens nog steeds zo. Hoe kan het dan dat ik nu een sms krijg dat ik 50% van mijn belbundel heb verbruikt??? Hoe krijg ik hierover iemand aan de lijn, ik kan geen servicenummer vinden.

Welkom @Flandria 

Gewoon negeren lees ik Hier

 

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je onbeperkte bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je onbeperkte bundel gewoon door. 


Hoi @Flandria en welkom op het forum! 

Gewoon negeren lees ik Hier

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je onbeperkte bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je onbeperkte bundel gewoon door. 

Dit klopt helemaal. :ok_hand_tone1: Ik heb dan ook hetzelfde advies, gewoon negeren!


Reageer