Skip to main content

 

 

BelOnbeperkt Nederland maandelijks 9,99

 

 

 

 

 

 

ditwil ik eventueel    

 

BelOnbeperkt Altijd € 16.50  p/mnd kan ik kiezen via mijnkpn

   
BelOnbeperkt Avond & Weekend € 9.50  p/mnd de rest betaal ik voor; kan ik kiezen via mijn kpn    
waarom kan je de eerste niet kiezen via mijn kpn als dit wel word aangeboden maar via mijn kpn alleen de duurdere word aangeboden en ik die andere niet kan kiezen?    

Bij Hussel is Belonbeperkt Avond & Weekend AFGESCHAFT en Belonbeperkt Nederland TOEGEVOEGD.

Wil je dus Belonbeperkt Nederland dan simpelweg je abonnement naar de Hussel-variant omzetten :relaxed: .


Op de site staat niet dat het voor hussel is..ik heb alles in een en geen mobiel, dus omdat het er niet bij staat denk ik dat dit ook voor mij geld toch?


Ik snap je niet helemaal (zie het verband met mobiel ook niet) maar als je je Alles-in-1 abonnement omzet naar Hussel Thuis dan kan je Belonbeperkt Nederland nemen.

Zie ook de vraag “ik kan Belonbeperkt Nederland niet vinden in MijnKPN, hoe kan dat?” op deze infopagina:
https://www.kpn.com/bellen/opties/onbeperkt-bellen.htm


Hoe duur kost kpn hussel meer dan mijn alles in een dan als ik bellen internet en tv houd?


Hussel met

50 Mb/s internet 42,50
TV basispakket 10,00 (1 ontvanger)
vaste telefoon 2,00
Belonbeperkt Nederland 9,99
Totaal 64,49

Ik kan verder niet zien wélk Alles in 1 abonnement je hebt (instap, standaard of premium) en of je extra zenderpakketten / decoders / opnemen hebt. Ben dus uitgegaan van Alles in 1 instap zonder extra’s en daar Hussel op gebaseerd inclusief het gewenste Belonbeperkt Nederland.


dank je PeterG voor je antwoord. hetzelfde pakket bij hussel valt voor mij (persoonlijk) 2 euro duurder uit. echter….. onbeperkt bellen bij alles in 1 zonder hussel is 16.50. doe ik dit samen met hussel dan betaal ik 9.99 voor onbeperkt. hussel is ontdanks dat het iets duurder is, goedkoper bij onbeperkt bellen. overstap zal gemaakt worden. nogmaals dank peter voor uw advies


Als je alleen naar Nederlandse nummers (netnummers en 06) belt is Hussel met Belonbeperkt Nederland voordeliger inderdaad.


Reageer