Skip to main content

Ik heb onbeperkt data van kpn een dan krijg je elke dag 5 gb en als het op is, kun je telkens gratis 1gb bijbestellen.

Voor de 3de keer in 3 weken loopt de gratis 1gb aanvraag vast,  ook per sms de gratis 1gb aanvragen doet het niet. Zowel via mijn KPN als via de sms lukt het niet om de gratis 1gb bij te bestellen. Vorige keer is gebleken dat die fout bij KPN ligt. 

De kpn gebeld,  het antwoord wat ik krijg is: " mevrouw we kunnen nu echt niks voor u doen,u moet gewoon afwachten tot hij het weer doet" 

Ik gaf bij haar aan dat ik juist onbeperkt data abbonnement heb genomen om via chromecast op de camping tv te kijken. Wij hebben een chalet op een camping en zijn hier elke weekend en vakanties. 

Nu kan ik dus na die 5 gb geen tv meer kijken, 5 gb is ongeveer na 1 1/2 uur op. Dit gaf ik ook bij haar aan. Ik zei dus dan heb ik gewoon pech en kan dan geen tv meer kijken? Ook gaf ik bij haar aan dat ze dan maar tot het probleem opgelost zou zijn, mij 10 gb per dag erbij te geven.  Nee zei ze, ik heb het met een collega overlegd, maar dit mag niet.  Oftewel ik betaal voor mijn onbeperkt data,  maar als vanuit kpn een storing is kan ik het maar bekijken. Ook gaf ze nog aan, toen ik zei dat ik vond dat dit opgelost moet worden.  Mevrouw we kunnen deze discussie nog een half uur voeren, maar ik kan niks voor u doen. 

Kpn ik vind het ronduit schandalig hoe jullie met je klanten omgaan.  Ik betaal elke maand netjes voor de producten die ik heb, dan verwacht ik van jullie dat die producten ook geleverd worden. Nu laten jullie mij gewoon in mijn sop gaar koken.   

 

 

Los van jouw klacht (dat laat ik aan anderen over om op te reageren) wil ik jou adviseren om voor weinig geld een DVB-T2 ontvanger te kopen.

Daarmee kun je dan sowieso altijd kijken naar de NPO-zenders. 

 

https://forum.kpn.com/digitenne-12/gratis-ontvangst-op-npo-1-2-3-en-de-regionale-zenders-477354

 

  


Via chromecast VRÉÉT echt data, dat zijn maximale streams. Die 1 ½ uur die je noemt klopt wel zo’n beetje met 5 GB.

Het is wel heel vervelend dat er nu wéér storing mee is inderdaad. Maar dan kan v.u. KPN zelf ook niet de gratis extra bundel(s) worden geactiveerd.


Via chromecast VRÉÉT echt data, dat zijn maximale streams. Die 1 ½ uur die je noemt klopt wel zo’n beetje met 5 GB.

Het is wel heel vervelend dat er nu wéér storing mee is inderdaad. Maar dan kan v.u. KPN zelf ook niet de gratis extra bundel(s) worden geactiveerd.

Ze hadden de 10 gb, ook aan mijn vrouw kunnen geven en zij kan dan met mijn mb's delen.  Maar ze laten mij gewoon wachten, ik betaal voor onbeperkt data, dan heb ik daar ook recht op en hoe ik mijn onbeperkte data op maak, is mijn keuze . maar nu al 3x deze storing en ook per sms niet mogelijk. Nou als kpn zo met zijn klanten omgaat, is niet best en gaat het ook klanten kwijt raken. 


Hoi @Dorry1961, Je bent niet de enige die hier last van heeft. Omdat je al reactie hebt ontvangen van onze leden, kan ik je topic even niet verplaatsen. In dit topic verzamelen we voorbeelden van klanten die dit probleem hebben hier op het Forum. Ik neem jouw gegevens mee en zet het intern door.
Hopelijk wordt het spoedig opgelost. Excuses voor dit ongemak. :persevere:


Reageer