Skip to main content

Ik heb onbeperkt internet en bellen bij KPN maar toch heb ik een dag bundel van 5,000MB en een maand bundel van 50,000MB? Voorheen was dit 10,500MB per dag en kon ik het altijd bijvullen mits nodig. Ook dit is nu weg gehaald? Als ik minder data wil gebruiken had ik wel een ander pakket genomen denk ik toch?

Dit zag ik net in mijn KPN voorbij komen. Dit lijkt me niet de bedoeling zo heb ik geen contract met KPN afgesloten!

Ik zie ook vreemde hoeveelheden en ontbrekende bundels. Zo te zien is de MijnKPN app in de war kort na het begin van de nieuwe dag. Ik kijk morgenochtend wel verder. Ik hoop dat de storing dan verholpen is. 


Het vreemde is als ik in de app veel moeite doe om 2 GB extra te kopen voor €0,00 krijg ik wel weer de goede abonnement data 🤣 Ik denk dat het een storing is bij KPN. Omdat bij mijn thuis pakket bestelling nu ook staat: Geen adres opgegeven


@thijs053_nl Bij mij is de storing in de app verdwenen. De overzichten en bundel kloppen weer.


@thijs053_nl Bij mij is de storing verdwenen. De overzichten en bundel kloppen weer.

Denk dat het een klein software updateje was bij KPN. Als dit het geval was heb ik het bericht niet gestuurd 😉