Skip to main content

Hi @KPNstrijder0320, dat is een hele goede vraag.

Wanneer je een abonnement hebt met onbeperkt data, dan kun je inderdaad 5GB per dag gebruiken. Als je door de 5GB heen bent, kun je inderdaad zoals @stikkelisok  aangeeft eenvoudig 1GB activeren. 

Vanuit een abonnement met onbeperkte data kun je per maand 25GB delen met de andere mobiele nummers in het huishouden. Als je op de link klikt, dan vind je meer informatie over het abonnement met onbeperkte data. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.

Toch vind ik dat het niet onbeperkt is. Onbeperkt is onbeperkt en niet 5 gb

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Kan ik ook zien hoever ik met de 5gb ben. Ik zat gisteren tv te kijken en opeens was mijn 5 gb op


Volgens de beschrijving kan ik EINDELOOS streamen en films bekijken maar dat is niet zo als mijn 5 gb op is kan ik niet meer tv kijken. 

Kan er op de app anders per dag aangegeven worden hoeveel verbruikt is. En elke dag resetten naar 5 gb?


Hoi @Bains! Je kunt via de instellingen van je toestel ook je verbruik bijhouden. Dit gaat per periode en als je elke dag de periode reset kun je het zo real time bijhouden. Daarnaast ontvang je SMS berichten over je verbruik. Als de 5 GB op is kun je via de MijnKPN app of per SMS onbeperkt 1 GB bundels aanzetten. Per SMS doe je dit door NL1000 AAN te sturen naar 1266. 


Eerder opgemerkt dat ‘onbeperkt ‘internet een farce is bij Kpn. Vanaf 1e dag gezeur met daglimiet en gekmakende sms-/pp- berichtjes t.b.v. extra internet.

Nu ook een compliment voor Kpn: eindelijk een specifieke medewerker getroffen met kennis van product èn niet doof voor klachten hieromtrent van klant. Zijn van elkaar verlost in goede harmonirle.


Reageer