Skip to main content
Beantwoord

Onbeperkt internet doet het niet

  • June 8, 2020
  • 4 reacties
  • 292 keer bekeken

Hoi, sinds 06/06/2020 is mijn unlimited data abonnement in gegaan. De eerste dag deed hij het goed. Maar de volgende dag (dus vandaag) doet hij het helemaal niet meer, en mijn contacten kunnen me ook niet meer bellen, ik krijg dan een sms van een gemiste oproep, terwijl mijn telefoon niet is afgegaan. Ik ging dus even controleren of er geen storing bij mij in de buurt is, En dat was dus niet het geval. Ik vind dit zonde van het geld dat ik betaal per maand. Ik ga ervan uit dat ik gewoon kan internetten, voor het bedrag dat ik betaal. Ik hoop dat jullie naar een oplossing kunnen vinden. Ik heb trouwens de kpn hussel abonnement.

Beste antwoord door Ismail_molenkamp

Het lag aan de telefoon, ik heb het naar apple gestuurd voor reparatiee

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

SjorsK
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • June 8, 2020

Gebruik je toevallig WiFi bellen en ben je over het 5GB daglimiet? Dan kan je het beste NL1000 aan naar 1266 SMS’en, dan krijg je 1GB gratis extra data (Let op! Dit werkt alleen voor onbeperkt internet abonnementen). 

Indien dat niet het geval is dan ga ik er vanuit dat je een storing hebt, in dat geval zal ik het toestel voor de zekerheid als eerste opnieuw opstarten. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Ismail_molenkamp, welkom en excuses voor deze late reactie! Ik ben een beetje in verwarring gebracht door de titel van je bericht. Daarin geef je aan dat je internet het niet doet, maar begrijp ik goed dat ook het bellen niet werkte? Is dit opgelost met de tip van Sjors of heb je iets anders gedaan om het werkend te krijgen? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?


Het lag aan de telefoon, ik heb het naar apple gestuurd voor reparatiee


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ah, balen! Maar fijn dat je erachter bent. Hopelijk is het snel opgelost! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.