Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb al enige tijd een onbeperkt sim only abonnement maar merk vaker dat als ik een 2GB bundel wil bij kopen dat er staat “ technische storing “ ( zie bijlage ).

Hoe kan ik dit oplossen?

Bekend probleem. Is altijd al zo geweest. Ik vrees dat da zo blijft…

Eigenlijk klopt het niet dat je 's ochtends kwart voor 9 al door je bundel heen bent. Ook al zou het wel goed werken, dan nog kan je je afvragen of dit abonnement wel geschikt is voor je. En of je niet beter een andere oplossing kan kiezen.

Hoeveel keer heb je het al gedaan vandaag, 2 gb toevoegen?

Bekend probleem. Is altijd al zo geweest. Ik vrees dat da zo blijft…

Eigenlijk klopt het niet dat je 's ochtends kwart voor 9 al door je bundel heen bent. Ook al zou het wel goed werken, dan nog kan je je afvragen of dit abonnement wel geschikt is voor je. En of je niet beter een andere oplossing kan kiezen.

Hoeveel keer heb je het al gedaan vandaag, 2 gb toevoegen?

Op wat moet ik dan overstappen? Ik werk vooral ‘s nachts dus is best logisch dat ik dan al door mijn bundel heen ben. 

Uiteindelijk doet ie het altijd wel weer, alleen is het wel vervelend op het moment zelf..

Hi ​@FSJ, welkom! 

Hoe vaak merk je dat het aanvragen van een extra bundel niet lukt? Maakt het moment van de dag nog uit? En gebruik je MijnKPN via web of heb je het ook via de MijnKPN app geprobeerd? 

Hier vind je verschillende manieren waarop je de extra bundel kunt aanvragen, je kunt het ook via sms proberen, mocht het niet lukken.

Als je het 's nachts probeert kan het soms mis gaat, omdat de systemen dan met andere dingen bezig kunnen zijn (resetten enz). Ik ben nog even op zoek geweest, en vond hier nog tips, zoals 15 minuten wachten voordat je het opnieuw probeert:

Op wat moet ik dan overstappen?

Op een vaste aansluiting. 

Of je mobiele abonnement vernieuwen als je al contractvrij bent.

Er zijn nu “onbeperkte” abonnementen met dagbundel van 40, 50 en zelfs 75 GB.

Je zult nu 20 GB hebben volgens mij. Toch wel knap daar in een paar uurtjes doorheen te zijn. Dan doe je meer dan de hele nacht video-vergaderen.

Dat is per maand in de EU. De dagbundel in Nederland is bij alle Unlimited abonnementen 20 GB.

Ah, okee ​@Marlon92 .

Die 20 GB zie ik er niet bij staan en was dus op verkeerde been gezet. Typisch weer de "kpn net niet helemaal" communicatie. 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/sim-only 

Of je mobiele abonnement vernieuwen als je al contractvrij bent.

Je zult nu 20 GB hebben volgens mij. Toch wel knap daar in een paar uurtjes doorheen te zijn. Dan doe je meer dan de hele nacht video-vergaderen.

Als ik vanaf 01.00 - 07.00 uur bezig ben op mijn Chromebook om meerdere werkzaamheden uit te voeren is het niet heel gek dat ik ‘s ochtends al door mijn bundel heen ben, niet iedereen werkt vanuit huis of kantoor met vast netwerk. 😉

Wat heb ik aan een vaste aansluiting als ik niet vanuit huis werk? 

Maar buiten dat werk ben je toch wel (vaak) thuis. Daar kan je via de wifi.

Wat heb ik aan een vaste aansluiting als ik niet vanuit huis werk? 

Zorg dan dat je wel thuis bent als je aan het werk bent. Of op een andere locatie waar gewoon een vaste verbinding is. 

Het mobiele netwerk is niet geschikt voor intensief gebruik waarbij structureel veel data gebruikt word. Ik ben er daarom ook van overtuigd dat KPN intensieve gebruikers afremt met "oeps er is iets misgegaan, probeer het later nog eens", "technische storing" en meer van dat soort meldingen. 

Kijk anders eens of er een zakelijke oplossingen is die aansluit bij je wensen. Of probeer Klik&Klaar van Odido.

Reageer