Skip to main content

Hallo, Ik heb al geruime tijd alles van KPN, in mijn oude iPhone bundel had ik een 25 gb pakket wat verdubbeld werd naar 50 omdat ik alles bij KPN heb, kreeg echter van jullie het advies om over te stappen naar Hussel onbeperkt data en bellen, ook het advies gehad om zelf een grote bundel te pakken zodat ik dit kon verdelen met mijn puber dochters, echter zij gebruiken veel en ik red het niet met 25 gb omdat ik op een gegeven moment niet meer kan verdelen,

Dan ga ik liever terug naar mijn oude pakket met 25 x2 = 50 gb omdat dat nooit problemen geeft.

`graag Hulp en advies KPN.

 

Dank

Ron

Terug naar het vorige abonnement kan niet. Je kunt wel aanpassen naar abonnement met bundel, maar die 50 GB zult u niet meer krijgen. 20 GB is dacht ik het grootste, en dubbele data bestaat niet meer.

Waarop was het advies gebaseerd om aan te verlengennaar onbeperkt?


Als je onbeperkt heb kan je dagelijks 5gb zo gebruiken en onbeperkt 1gb aanvullen?

Verder kan je meer data delen met je kinderen dan eerst toch?


Je zou eigenlijk het onbeperkt abo aan (1 van je) puber dochters kunnen toewijzen. Dan kun je van dat abo van je dochter 25GB aan jezelf toebedelen.

Ook gezien de eerdere marketing/reclame bij T-Mobile lijkt het ook van KPN de bedoeling om iedereen aan de onbeperkt te krijgen.


Bij onbeperkt

Dagbundel van 5 GB voor eigen gebruik, en gratis aanvullers van 1 GB

Buiten Nederland, maar wel in E.U.: 25 GB maandbundel

Om te delen: max 25 GB per maand.

Zo te lezen hebben je dochters gewoon te kleine abonnementen. Dus….


Als je onbeperkt heb kan je dagelijks 5gb zo gebruiken en onbeperkt 1gb aanvullen?

Verder kan je meer data delen met je kinderen dan eerst toch?

Nee, eerst was het 50 GB als @RonRoadKing zelf niks gebruikte, nu 25 GB. 


Zo te lezen hebben je dochters gewoon te kleine abonnementen. Dus….

Inderdaad.


Dankjewel allemaal voor jullie reacties, huidig abonnent is geadviseerd  door KPN Om te besparen,

beste groet


Bij je oude pakket kon je zeker ook niet meer dan 25 GB verdelen. Want het verdubbelde kon niet verdeeld.

En je bundel van 25 GB zul je toch n.m.m. niet 100 % aan je dochters overgeboekt hebben elke maand?

N.m.m. is de beste oplossing om die dochters meer via wifi te laten gebruiken (ook als ze niet thuis zijn!) en hun abo's te verhogen voor buiten de deur.
Hebben ze al een Hussel abo dan kun je hun abo gewoon maandelijks aanpassen. Je zit tijdens de minimale looptijd niet aan een bundel vast. Best handig dus, dat Hussel.


Bij je oude pakket kon je zeker ook niet meer dan 25 GB verdelen. Want het verdubbelde kon niet verdeeld.

Is dat zo? Nooit geweten. Dan maakt het geen bal uit dus. En heeft @RonRoadKing wel een goed advies gekregen.

 

Â