Hallo, ik heb een onbeperkt 5g-abonnement afgesloten met een simkaart. Ik heb de simkaart in een 5g-router van Oppo gestopt, model 5g cpe t1a, omdat ik nogal wat wifi-apparaten gebruik, maar ik heb ook een router van Asus rt ax88u pro op de kabel. Dus als ik de oppo 5g-router via een kabel aansluit op de WAN-poort van de asus-router, laat de asus-router zien dat alles in orde is, maar als ik geen toegang heb tot internet. Ik heb 1 jaar lang exact dezelfde verbinding gebruikt met een vodafone kaart en dat werkte heel goed, nu met de kpn kaart heb ik geen internet. Ik heb je hulp nodig (ik heb de routers gereset, ik heb alles gedaan) Ik wacht op je bericht
Is het wel een datasimkaart met een 097-nummer
Â
hallo, het is een simkaart met nummer 06... dus alleen die met 097 werken in mijn geval? kunnen de mensen van kpn mijn kaart nu wijzigen?
hallo, het is een simkaart met nummer 06... dus alleen die met 097 werken in mijn geval? kunnen de mensen van kpn mijn kaart nu wijzigen?
In apparatuur waar je niet mee kunt bellen mag alléén een 097-nummer gebruikt worden, zie onderstaande link met uitleg.
Of KPN je 06 om kan zetten naar een 097-nummer, moet je even bellen met 0800 0402.
hartelijk dank voor het antwoord, ik hoop het op te lossen
Je moet inderdaad een 097 nummer gebruiken.
Maar ik vraag even door. Kun je zien wat het IP adres is van je router? Het IP adres wat je router krijgt van het mobiele netwerk van KPN. En welke apn gebruik je? Indien apn internet, dan kan het zijn dat je router een IPv6 adres krijgt. Zover ik weet is KPN mobiel de enige Nederlandse mobiele provider die IPv6 via apn internet aanbied. Dit zou kunnen verklaren waarom het bij een andere mobiele provider wel werkt. Met apn internet van kpn is het trouwens wel mogelijk om een privé IPv4 adres te krijgen. Wat je ook kan proberen is apn portalmmm.nl, met deze apn krijg je een privé IPv4 adres en geen IPv6 adres. Ik weet niet of apn advancedinternet nog werkt, maar met deze apn zou je een publiek IPv4 adres moeten krijgen.Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.