Skip to main content

ONBEPERKT

Hallo @Ben Schut,

In de voorwaarden van je abonnement staat dat je per dag 5GB krijgt en onbeperkt bundels van 1GB mag aanvragen via de MijnKPN app. Als je geen extra bundel aanvraagt zal de snelheid inderdaad begrenst worden. Dit is niet het geval als je gratis de verhoging aanvraagt. 
Dus het is ook gewoon onbeperkt, ze hebben dit gedaan om misbruik te voorkomen. Dit is overigens bij elke provider met onbeperkt zo. 


in de reclames komt niet naar voren dat er in de voorwaarden een maar staat.


zolang er acher onbeperkt geen asterisk staat of het woord tussen quote ga ik uit van de dikke van Dale.


@Ben Schut  als je klikt op “Meer informatie” zie je de precieze uitleg.


@Ben Schut Welkom op het forum. Ik zie dat @ChrisWissink en @Katana321 je al uitleg hebben gegeven. Alle voorwaarden voor wat betreft onbeperkt data vind je hier


Onbeperkte snelheid bestaat natuurlijk niet. Via 4G momenteel tot 100 Mb/s bij 4G++. Binnen de bundel.
Dat is bij bij onbeperkte data 5GB met evt. bijbestellen van 1 GB bundels.

Bij de meeste telefoons is het 30 Mb/s, die zijn vaak 4G en nog geen 4G+ of 4G++.

Ben je over je dagbundel van 5 GB heen zonder extra dagbundel
dan wordt de snelheid 64 Kb/s.

En hoeveel snelheid heb je nodig met het formaat schermpje van je smartphone? Ik heb met video streamen op een 5,9 inch prima beeld voor 1,5 uur per GB.


Ben ik nu in de war of wordt de snelheid dan ineens beperkt? En je moet bijbestellen… Ik ben denk ik de spookrijder en onbeperkt heeft een totaal andere betekenis tegenwoordig. Vreemd.


Het is net als bij onbeperkt spareribs eten. Dan moet je ook iedere keer bestellen.


@Ben Schut De naam van het abonnement is ook een onbeperkt data abonnement. Op het moment dat de 5GB die je dagelijks hebt op is dan behoud je data alleen verlies je snelheid. Daarna is het zoals @Joep1965 zegt als onbeperkt spareribs eten, en kun je iedere keer 1GB bijbestellen om weer op maximale snelheid te kunnen internetten. Je data is dus onbeperkt, je snelheid in principe ook alleen moet daarvoor dus een handeling verricht worden.