Skip to main content

Mijn mobiele nummer is overgezet van een Vodafone abonnement naar een abonnement (met nummerbehoud) naar KPN. Ik kwam er recent achter dat ik door een aantal mensen niet gebeld kan worden. Deze mensen hebben een Vodafone abonnement. Hoe krijg ik dit snel opgelost? Heb simkaart in een ander toestel geprobeerd op verzoek van de klanten service, maar het probleem blijft. Kunnen jullie dit voor mij oplossen want dit is echt een rot situatie. Dit nummer kwijtraken zou ook echt een drama zijn om alles overal weer aan te passen. Ook is mijn 06-nummer actief bij zowel Vodafone als bij kpn. Als ik vodafone bel wijzen ze naar kpn en als ik kpn bel wijzen ze naar vodafone. Eigenlijk kan ik nu nergens terecht en zit ik met een dubbele rekening en vodafone gebruikers kunnen mij niet bereiken.

Hi Ineke, welkom hier. 

Ik vermoed dat ik weet wat hier aan de hand is. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Daarnaast wil ik je graag vragen om enkele voorbeelden van telefoonnummers in te vullen die jou niet kunnen bereiken, het liefst ook met datum en tijdstip. Dit kan onder kopje 'Persoonlijke opmerkingen’. 
 


Goedemorgen Alex_P, 

hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb het profiel aangevuld. Hopelijk kunt u het oplossen.

met vriendelijke groet,

Ineke


Dankjewel, ik ga hier wat technische mensen aanspreken. Zodra ik een reactie heb zal ik het laten weten.


 


Deze reactie kreeg ik vanmorgen van Vodafone! :(


Dankjewel voor deze toevoeging, ik geef dit ook door. Mijn collega is hier nog mee bezig, het nummer goed overnemen.