Skip to main content

Ik heb onbewust een ‘aankoop’ gedaan, waar ik en proefabonnement van 14 dagen kon krijgen. de app Scanner Pro. Bleek dat ik daar maandelijks iets van € 9,16 voor moest betalen, ik had voor die twee weken dit moeten opzeggen, want mijn zgn ‘abonnement’ werd zonder pardon automatisch voortgezet - TERWIJL IK DAAR NOOIT GEBRUIK VAN HEB GEMAAKT - Pas toen ik de rekeningen van mijn abonnement van KPN onder ogen kreeg zag ik dat er iets mis ging.  Kan ik nog geld terugkrijgen en moet ik dit ook telefonisch blokkeren ?

 

@MobielRoy8491 Dat moet je dan bij Scanner Pro stop zetten lijkt me. In de app of op de site ofzo.


Dat heb ik zojuist gedaan - en hoop dat dat dat goed is gegaan. Zou ik nog geld kunnen terugkrijgen denk je - want ik heb het nooit gebruikt ? Of het bedrag storneren zodra het afgeschreven wordt ?


Voor geld terug vragen denk ik dat je ook bij Scanner Pro moet zijn. KPN is hierin alleen maar een doorgeefluik. En verder geen partij. Als je gaat stoneren, dan ga je plots wel problemen krijgen met KPN.


dat denk ik ook want het is een gecombineerde rekening. Dank voor de tip!


Reageer