Skip to main content

Hallo,

 

Ik ben in de Filipijnen en heb een super voordeel bundel genomen. Ik krijg een bericht dat deze in werking is gegaan en is geactiveerd. Vervolgens zoek ik een taxi via een app en krijg ik een minuut later een sms dat ik al bijna €60,- heb verbruikt via normale roaming.

 

Nu staat in mijn-kpn ook buitenland kosten van meer dan 55 euro. Later werkte de bundel wel. Dus jullie sturen een sms dat het werkt, eerst verbruik ik na de bevestiging 70mb waar jullie een bizar hoge prijs voor vragen en nu zit ik met deze kosten.

 

Bellen naar kpn lukt ook niet vanuit hier, zou iemand hier naar kunnen kijken en een oplossing voor mij kunnen verzorgen?

 

Mvg!

Ha @Keddec, welkom! Wat jammer om te lezen! Zoals je het uitlegt, lijkt het zich net met elkaar gekruist te hebben. Je kunt het beste even contact met ons opnemen via 0800-0402 als de factuur opgemaakt is. Dan kunnen we met je meekijken naar hoe dit precies heeft kunnen gebeuren en, indien nodig, actie ondernemen. 


Hai Marcia,

 

Bellen vanuit hier lukt om ol1 of andere reden niet. Ik heb al geprobeerd om te bellen naar het 0800 nummer maar die piept weg. En het buitenland nummer lijkt ook niet te werken. Ondertussen tikken wel mijn minuten van de bundel weg :(


Vul in dat geval even je forumprofiel aan met je adres en 06-nummer en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. Dan kijk ik met je mee!


Bij deze gedaan!


Nog een toevoeging, ik kan dus wel gebeld worden vanuit nl en dat werkt perfect. Maar zodra ik iemand probeer te bellen krijg ik vage Filipijnse bandjes te horen. Telkens weer een ander of een soort muziekje. Ik heb dit met verschillende telefoonnummers geprobeerd, maar ik heb hier dus helemaal niks aan. Ik kan niet eens jullie nummer bellen om dit te bespreken :(

 

Mvg

 

 


Dank! Ik zie vanuit ons geen blokkades o.i.d., maar wel nog iemand met deze problemen. Kan jij handmatig inroamen op Globe telecom of Smart Phillipines? Mocht dat ook niet lukken, hoor ik het graag. Tot hoe lang ben je daar nog? Ik wil, als dit niet lukt, onze technische dienst aansturen. Dat kan alleen als je nog ter plaatse bent. 


Ik zal het proberen. Heb je al kunnen kijken naar de kosten waar in mijn eerste reactie over schreef?

 

Mvg


Ik ben hier tot 15 maart en het werkt niet. Op dit moment betaal ik dus iets van 30 euro voor die bundel en heb ik 65 euro buiten bundel kosten terwijl ik een sms krijg met hij is nu actief.

 

Zojuist een factuur van 95 euro gekregen voor bijzonder weinig dat werkt.

 

Kan je verder meekijken en logischerwijs ook zorgen voor een creditering van in ieder geval de buitenbundel kosten. De niet werkende bundel zou ik ook graag een oplossing of credit voor zien. Ik kan nu niet werken met mijn Nederlandse nummer.

 

Mvg


Ondertussen heb in dit probleem al meer dan 2 weken....


Ik heb een ticket voor onze technische dienst aangemaakt. Zij nemen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen contact met je op hierover. 

 

Voor wat betreft de kosten: neem daarover even contact op als je weer terug bent/als de factuur uit is. Dat kan het beste via mijn collega's op 0800-0402. Ik heb een notitie in het systeem achtergelaten dat je dit aangekaart hebt. Zij zijn op de hoogte!


Ze hebben zojuist proberen te bellen denk ik. Heb een smsje gekregen om terug te bellen wat dus niet lukt.

 

Met welk nummer bellen jullie uit?

Eindigend op 7925 of 1460.

 

Zou je kunnen instrueren om nog een keer te bellen?

 


Ha @Keddec, mijn collega probeerde je net weer te bellen, maar het lukt niet. Krijg jij de telefoontjes wel door? Excuses als het te laat voor je was. 
Mijn collega belt rond 10 uur Nederlandse tijd weer opnieuw aankomende maandag. 

 

Wat je zelf nog zou kunnen proberen is VOLTE (Bellen via 4G) op je toestel uit te schakelen en dan kijken of je dan wel kunt bellen. 


Zou hij nog 1 x kunnen bellen?

 


10:30


Volgens mij hebben jullie elkaar gesproken, maar is het helaas nog niet opgelost klopt dat? Ik begreep van mijn collega dat er opnieuw een ticket aangemaakt is. Hopelijk wordt het alsnog opgelost voordat je weer in Nederland bent!


Beste Marcia,

Het klopt dat er nog helemaal niks is opgelost. Ik verwacht ergens in juli weer terug te zijn dus hoop voor die tijd zeker een oplossing te zien. Ik neem wel aan dat jij me in ieder geval verder kan helpen met een credit. ik heb een nutteloze bundel aangeschaft voor een maand en excessieve kosten betaald terwijl jullie de bevestiging sturen dat de bundel werkt. Dit is toch al toch een kleine €100,-

 

Ik zou graag wel iets van een oplossing / tegemoetkoming zien aangezien er waarschijnlijk gewoon weer een factuur vanaf jullie kant klaar staat voor de komende maand terwijl ik letterlijk geen gebruik kan maken van jullie diensten.

 

Ik hoor het graag.

 

Het nieuwe ticket heb ik ook nog niks van vernomen btw.


Voor de factuur kan je het beste even bellen met mijn collega's van de klantenservice op het moment dat deze gemaakt is. Je krijgt hier een mail van. Over het ticket wordt er opnieuw door mijn collega van de technische dienst contact met je opgenomen als hij daar meer informatie over heeft! Ik ga er toch vanuit dat dit voor juli opgelost is!


De factuur heb ik al maar zoals gezegd, ik kan dus niet bellen. 

Als er nu een mail adres is waar ik iets naartoe kon sturen doe ik het graag via die weg.

 

Maar de problemen zijn dus

- niet kunnen bellen

- onterechte factuur over mb's

- pakket aangeschaft wat niet werkt


Ha @Keddec, zoals ik hierboven zei: Voor wat betreft de kosten: neem daarover even contact op als je weer terug bent/als de factuur uit is. Dat kan het beste via mijn collega's op 0800-0402. Ik heb een notitie in het systeem achtergelaten dat je dit aangekaart hebt. Zij zijn op de hoogte!


Voor nu heb ik er zelf naar gekeken: de bundel van 29,99 euro heb ik vergoed. Ik zie dat je hier inderdaad weinig gebruik van hebt gemaakt. Daarnaast kan ik zelf niet zien dat de kosten gemaakt zijn ná het aanzetten van de bundel, maar ook die zal ik dit keer vergoeden. 


Het ticket dat mijn collega aangemaakt had, loopt nog. Ik zie dat hij er morgen opnieuw naar kijkt. Mocht er geen update te geven zijn, verwacht ik dat hij hier geen contact over opneemt met je, maar het volgende week opnieuw in de gaten houdt.