Hoi,
ik kom geen 090 nummers bellen. KPN gebeld gisteren en zij hebben dit aangepast, toen ging het weer wel. Nu is vanmiddag dit weer geblokkeerd en kan ik niet bellen? Moet ik daarvoor nu weer de klantenservice bellen? Erg vreemd.
gr
Hoi,
ik kom geen 090 nummers bellen. KPN gebeld gisteren en zij hebben dit aangepast, toen ging het weer wel. Nu is vanmiddag dit weer geblokkeerd en kan ik niet bellen? Moet ik daarvoor nu weer de klantenservice bellen? Erg vreemd.
gr
OK
Toch maar weer bellen met 0800-0402. Het is niet anders. Zelf kun je het niet oplossen.
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik zag echter bij andere topics dat medewerkers vanuit KPN wel reageerde en het dan oploste (voor mobiel), zonder dat men hoefde te bellen. Vreemd dat dat dan niet bij iedereen zo werkt. Ik wacht het nog even af en anders moet ik toch een moment zoeken om te bellen.
Nogmaals dank voor je reactie.
Ik had vorige week gebeld. Toen ben ik weer aangesloten, nu weer na een belletje naar 09 afgesloten. Als mijn abbo afloopt stap ik over en ga ik weg bij KPN. Blijf niet heen en weer bellen.
Dat vind ik jammer om te lezen, ik hoop dat je toch de tijd vindt om even te bellen. Dit doen we namelijk telefonisch omdat het om een gevoelige wijziging gaat waarbij we jou live aan de lijn willen hebben, dit omdat hier een wijziging betreft waarmee veel kosten kunnen worden gemaakt.
Dat begrijp ik, maar die kosten maak ik zelf en ik kom zelf steeds aan de lijn. Vind het gek dat ik dan keer op keer geblokkeerd word en wederom moet bellen. Terwijl ik duidelijk aangeef (telefonisch en hier) dat ik graag 09 nummers wil bellen….
Jullie zouden ook na 3 keer mij telefonisch gesproken te hebben een aantekening kunnen maken in plaats van dat ik steeds weer geblokkeerd word en weer moet bellen, toch?
Een update voor de meelezers: door een misverstand stond 1 factuur nog open, in combinatie met hogere kosten via de 09xx nummers zijn deze geblokkeerd om hogere kosten te voorkomen. Alles is weer bij en de nummer zijn gedeblokkeerd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.