Skip to main content

Ondanks dat ik meerdere extra bundels heb kunnen aanvragen en via de kpn app kan zien dat er zat data zou moeten zijn krijg ik geen data meer over 5G. Het signaal is top. Als het werkt haal ik 200-400Mb
 

kan je ergens zien of kpn je geblocked heeft of er daar wat mis is? Helpdesk kwam niet verder dan je mifi zal wel stuk zijn:-( andere opties hebben ze niet. Ze zouden ook 100gb toevoegen maar die zie ik ook niet komen in de app.

Ik kon weer heel kort een pagina opvragen en bij speedtest was het weer voorbij. Bundels aanvragen van 2gb gaat prima en gaat volgens mifi niet op. 


En vanochtend heb ik gewoon weer internet. Dat suffe verhaal over een stukke mifi was gewoon onzin en ben dus gewoon geblokkeerd geweest ofzo. Waarom kan helpdesk dit niet zien en/of oplossen? #slechteservice

afwachten wanneer het weer mis gaat. Fijne dagen allemaal.


Ik kwam je topic tegen en ik vind het jammer dat de communicatie over je storing zo stroef is verlopen. Ik ben blij dat het weer werkt maar mocht er toch nog wat zijn laat het dan weten!


Ik heb sinds het begin van de middag precies hetzelfde probleem. Elke keer na ongeveer 128 MB valt de 4G-verbinding weg en moet ik herverbinden (ik wissel nu tussen de advanced en de reguliere APN, maakt geen verschil maar is de makkelijkste manier om te herverbinden). Ook merkte ik dat de snelheid vandaag een stuk lager ligt dan normaal. 100 mbit is normaal te halen, vandaag bleef het steken op 30 mbit. Wellicht heeft dat met drukte in het weekend te maken, maar dat ie er na 128 MB uitvliegt lijkt me niet. Inmiddels ook redelijk vaak geprobeerd de bundel op te hogen, maar dat maakt geen verschil, zou nog lang niet aan het limiet moeten zitten.


Na twaalf uur leek het voor bijna een uur weer te werken, maar sinds tien minuten wordt de verbinding gelimiteerd tot 200 KB/s (1.6 mbit). Lijkt toch een soort van blokkering / limitering.


Dat zou normaal niet de bedoeling moeten zijn Jim. En dat is persoonlijk ook niet mijn ervaring met Unlimited. Het kan ook een probleem met de dekking zijn op jouw locatie. Ervaar je de problemen overal of op een specifieke locatie?