Skip to main content

De inruilbonus nog niet ontvangen. Op 21 april 2024 een mail ontvangen goedkeuring van de Extra inruil waarde en alle documenten zijn in goede orde ontvangen. Na 28 dagen wachten heb ik recommerce een bericht gestuurd, maar reageert pas binnen 5 werkdagen. Ik wil weten waar ik aan toe ben, want ik lees zorgwekkende berichten over Recommerce en de inruilbonus.

Dag @Liek72, leuk dat je (opnieuw) gekozen hebt voor KPN! 💚

Ik snap dat je graag wilt weten waar je aan toe bent met betrekking tot de inruilbonus. Normaalgesproken zou je het geld ongeveer 7 à 8 dagen na goedkeuring moeten ontvangen. Bij het bepalen van extra inruilwaarde duurt het langer voor je goedkeuring hebt, namelijk zo'n 28 dagen. Maar daarna zou je het geld ongeveer een week later moeten hebben.

Is dit niet het geval, dan kun je navraag doen bij Recommerce. Zij gaan over het inruilen van de toestellen. Wij kunnen niet in hun systemen kijken om te zien waar jouw betaling blijft.

Ik begrijp dat je inmiddels al contact met Recommerce hebt opgenomen, maar dat je nog wacht op reactie. Ik wil je vragen om dit even af te wachten.


Bedankt voor het antwoord. Het is allemaal goed gekomen.


Reageer