Skip to main content
Beantwoord

Ondanks Super Unlimited zeer slecht internet

• February 28, 2025
  • 1 reactie
  • 95 keer bekeken

Sinds 1 maand mijn abonnement om laten zetten van 5g onbeperkt naar SuperUnlimited dus zou 2 keer zo snel internet moeten hebben ( in combo met samsung s25 ultra )
Vanaf het eerste moment slecht internet en kon zelfs niet gebeld worden.
Bellen is inmiddels opgelost maar heb nog al eens dat ik iemand wil bellen en ik dan geen toon krijg en ook niemand hoor en dan na 3 , 4 keer proberen iemand aan de lijn krijg die dan best pissig is omdat die dan wel 3,4 keer de telefoon op heeft genomen maar mij niet hoort

Het internet wat extra snel moet zijn is traag en met mijn oude abonnement kon ik op de nas van mijn werk komen maar nu niet meer alleen nog maar via wifi maar niet meer via 5g wat meestal nog niet eens 4g is
pas in duitsland geweest en daar had ik nog slechter bereik voorheen met google maps geen probleem maar nu met dit abonnement duurt het bijna 5 min voor google maps wat heeft.

Dus in plaats dat mijn abonnement sneller is geworden heb ik alleen nog maar problemen vandaag naar een kpn winkel geweest voor de zoveelste keer en na van alles te hebben getest maar een tikket hebben aangemaakt en ik zou dan binnen 5 dagen gebeld worden maar blij wordt ik er niet van want wat een upgrade had moeten zijn is een flinke downgrade

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Leon29031977, welkom op de community. Dat klinkt inderdaad niet als de verbetering die je had verwacht. Je verwachtingen waren wel juist, dus in dit geval speelt er iets anders. Wat precies is zo ook moeilijk te zeggen.

Dat er al een ticket is aangemaakt is goed nieuws, daarmee ligt het bij een partij die daar meer over kan zien en vertellen. Meer dan dat wij er via deze weg over kunnen. Ik ga er vanuit dat er na het verdere contact daarover meer duidelijkheid komt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 4, 2025

Hoi ​@Leon29031977, welkom op de community. Dat klinkt inderdaad niet als de verbetering die je had verwacht. Je verwachtingen waren wel juist, dus in dit geval speelt er iets anders. Wat precies is zo ook moeilijk te zeggen.

Dat er al een ticket is aangemaakt is goed nieuws, daarmee ligt het bij een partij die daar meer over kan zien en vertellen. Meer dan dat wij er via deze weg over kunnen. Ik ga er vanuit dat er na het verdere contact daarover meer duidelijkheid komt.