Skip to main content

Hallo, ik wil graag aan medewerkers van KPN vragen wat er 30 dagen geleden is gebeurd. Ze zijn een onderzoek gestart en hebben geen contact met mij opgenomen. Ik moest zelf bellen.

Voor alle informatie over hoe het begon, kwam ik naar de winkel van KPN en vroeg of ik mijn adres kon wijzigen voordat ik een telefoon bestelde, omdat ik niet meer op die oude locatie woon. Ik heb een huis gekocht waar ook ontvangst is. Ik kom hier later in dit bericht op terug. Ze vertelden me dat het mogelijk is om het adres te wijzigen, maar dat ik dan 3 dagen moet wachten totdat ik een bestelling kan plaatsen via de telefoon. De vrouw in de winkel vertelde me dat ik op het oude adres kan bestellen en dat ik het later met dat nummer van PostNL kan wijzigen. 

Oké, ik deed wat ze me vertelde en toen ik informatie van PostNL kreeg, belde ik ze en vroeg of ik het kon wijzigen. Ze vertelden me dat dat niet mogelijk was. Toen vroeg ik ze of ze het op dat adres konden versturen en ik er niet bij kon zijn. Jullie geven het niet aan iemand die mij geen identiteitsbewijs en handtekening geeft. Ze vertelden me natuurlijk van niet, ze zouden het terugsturen naar de afzender en naar KPN. Maar dat is niet gebeurd, iemand zong het, zelfs niet mijn handtekening, je kunt het controleren en ook zonder id gaf hij het aan de receptie.

Op mijn werk vroeg ik het nummer van die medewerkers bij de receptie op de oude locatie of de telefoon daar was en ze zeiden ja, het ligt in de kluis. Toen belde ik KPN en ze zeiden dat ik hun nummer moest geven, ze zeiden hem om het naar KPN te sturen, hij zei ja.

Toen ik hem belde, vertelde die man me waarom ik iets zou moeten doen, het is niet mijn bedrijf. Toen was ik boos omdat ik hem niet had gevraagd om mijn telefoon mee te nemen, het is ook niet zijn bedrijf. En toen dat gebeurde, heb ik meerdere keren naar KPN gebeld en ze zeiden dat ze een onderzoek deden. Ik belde met de man van KPN die zei dat ze op 26 oktober met een onderzoek waren begonnen en ze vertelden me dat 2 jongens na deze 30 dagen de telefoon zouden vinden of niet, ik zou een nieuwe telefoon kunnen krijgen of mijn contract kunnen opzeggen.

Vandaag heb ik weer gebeld, het is 30 dagen geleden en ze vertelden me dat ze een regeling met PostNL zouden treffen???????????????

Dus wat doe je al 30 dagen kom op dit is krankzinnig 12 gesprekken met kpn in totaal 230 minuten van mijn leven vanwege wat?

Ik wil het contract opzeggen en naar vodafone gaan omdat ze de telefoon direct in de winkel hebben, niet zoals kpn (vanwege de dieven hebben ze hem niet in de winkel) ironie dat de levering zo is ik wil dat dit opgelost wordt ik heb lang genoeg gewacht.

This post is translated to dutch so people who dont speak english can read,i dont know if google translated it right but whats happening i dont have time  for this i wanna change the company this is insane 

Het bericht was een beetje moeilijk te lezen doordat het allemaal achter elkaar geschreven was, ​@Marko_Morgan99. Ik heb er daarom wat witregels in geplaatst. Ik hoop dat deze op de juiste plekken staan.

En om dan tot de inhoud van het bericht te komen: Ik kan me heel goed voorstellen dat je je afvraagt wat er de afgelopen 30 dagen is gebeurd na het opstarten van het onderzoek als er nog steeds geen uitkomst is. Je zit natuurlijk met smart te wachten op jouw nieuwe toestel. Ik vind het dan ook jammer om te lezen dat het zo lang duurt.

Nu is de KPN Community alleen niet de beste plek om navraag te doen over de status van het onderzoek. Dit is een plek waar klanten elkaar helpen. En zoals je kunt begrijpen, kunnen andere klanten jou hierbij niet helpen. Alleen een medewerker van KPN kan dat. Normaal gesproken zou ik je adviseren om een belafspraak te maken. Maar voor deze keer wil ik een uitzondering voor je maken. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen, ik kan alleen niets beloven.

Zou je je profiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.

Reageer