Skip to main content

hier hetzelfde verhaal,als ik dit had geweten had ik mijn abbonement niet omgezet naar unlimited.

daar kom je achter als je mb wilt delen ,en dan ben je te laat.

oude abonnement is niet meer te krijgen.waarbij ik 50mb in de maand kon delen.

zijn de kleine lettertjes .wat ik niet van kpn gewend ben.

gebelt gemailt maar helaas pindakaas.

nu 2 x 7,99 uitgegeven aan 1000 mb voor mijn kids anders komen ze de maand niet rond.

dank je wel kpn

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Hoi @marina en welkom op het forum! Op de bestelpagina kun je onderaan onder het kopje Unlimited Data het volgende vinden:

MB’s delen

Heb je meerdere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde huisadres? Met Unlimited Data kun je jouw MB’s delen. Per maand kun je maximaal 25 GB delen met andere simkaarten in het huishouden.

Begrijpelijk dat het een flinke tegenvaller is als je met het eerdere abonnement meer MB's kon delen met je kinderen, maar dit zijn de voorwaarden van dit abonnement en mooier kan ik het helaas niet maken. 

Je kunt via je MijnKPN wel de abonnementen van de kids verhogen of verlengen indien verlengen mogelijk is. Ik verwacht dat je daarmee al snel meer MB's krijgt voor de bijna €16,- die je deze maand kwijt bent. Als je in je MijnKPN naar Producten > Mobiele nummer waar het om gaat > Abonnement wijzigen gaat, dan kun je daar zien wat de mogelijkheden zijn en ook wat een eventuele verhoging kost. 


Kun je die 25 GB wel op de eerste dag van de maand direct volledig delen?


Naar mijn beste weten is het zo dat je de 25 GB op één dag kunt delen, maar in bundels van 5GB per keer. Ik kan er echter nergens concrete informatie over vinden of het testen, dus als iemand dit kan bevestigen/corrigeren houd ik me aanbevolen. 


Reageer