Skip to main content
Antwoord

Onduidelijke communicatie over levertijd van nieuw bestelde telefoon

• October 31, 2025
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Op 8 oktober heb ik bij jullie een toestel met abonnement besteld en ben ik overgestapt van mijn huidige provider naar jullie.

Volgens de informatie bij de bestelling zou de levertijd 1 à 2 weken zijn. Vervolgens werd dit op jullie schema aangepast naar 2 à 3 weken. Inmiddels zijn we bijna vier weken verder, en staat er op jullie website dat de levertijd nu 2 à 3 dagen bedraagt.

Deze week heb ik twee keer telefonisch contact met jullie gehad.

De eerste medewerker gaf aan dat ik nog drie weken moest wachten.

Vandaag werd mij verteld dat het nog ongeveer een week zou duren.

Tot mijn verbazing leek de medewerker van vandaag niet op de hoogte van het schema dat jullie zelf online publiceren.

Ik vind de communicatie over de levertijd zeer onduidelijk en verwarrend. Jullie geven online een korte levertijd aan, maar telefonisch krijg ik telkens een ander antwoord. Dat maakt het voor mij moeilijk om vertrouwen te houden in deze overstap.

Graag ontvang ik duidelijkheid over de daadwerkelijke levertijd en hoor ik wanneer ik mijn bestelling kan verwachten.
Mocht dit nog langer duren, dan overweeg ik om de overstap te annuleren en bij mijn huidige provider te blijven.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Sv87, welkom allereerst bij onze community alvast gefeliciteerd met je nieuwe toestel. 

Erg balen dat dit langer duurt. Heb je inmiddels meer duidelijkheid hierover? Je kunt ook via de statusupdate op onze pagina op de hoogte blijven. Zo niet, zou je alsnog de vragen van Michel willen beantwoorden? 

Hoi ​@Sv87 

Welkom op de community van KPN.

Zou je wat meer informatie willen geven omtrent je bestelling, zodat we je beter van dienst kunnen zijn.

• Welk merk toestel heb je op 8 oktober j.l. besteld bij KPN?
  • In welke kleur? en met hoeveel geheugencapaciteit?
  • Wat staat er in je bevestiging? en heb je nog andere mails ontvangen vanuit KPN?
  • Per welke datum wordt je 06-nummer overgezet naar KPN?

Graag antwoorden op mijn gestelde vragen, want die zijn van groot belang om je goed te kunnen helpen op de community van KPN.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Sv87 

Zou je wat meer informatie willen geven omtrent je bestelling, zodat we je beter van dienst kunnen zijn.

• Wat staat er in je bevestiging? en heb je nog andere mails ontvangen vanuit KPN?

Graag antwoorden op mijn gestelde vragen, want die zijn van groot belang om je goed te kunnen helpen op de community van KPN.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 5, 2025

Hi ​@Sv87, welkom allereerst bij onze community alvast gefeliciteerd met je nieuwe toestel. 

Erg balen dat dit langer duurt. Heb je inmiddels meer duidelijkheid hierover? Je kunt ook via de statusupdate op onze pagina op de hoogte blijven. Zo niet, zou je alsnog de vragen van Michel willen beantwoorden? 

Hoi ​@Sv87