Skip to main content

Ik krijg voortdurend meldingen van de KPN over resp 50%, 75% of 100% verbruik van mijn internet-tegoed. Op het overzicht op de website staat 0/4000…. 4000 MB tegoed. En op mijn app staat 6,6 verbuikt van 17 GB. Nu vanavond weer het smsje: 50% verbruikt… heel  vaag.
Hier zijn wat zaken niet goed gesynchroniseerd lijkt mij. In ieder geval heel vervelend, steeds die smsjes.

Wat voor een mobiel abonnement heb je @theodejong ?

Is dat wellicht een oud Telfort abonnement, waarbij je de ongebruikte data uit de afgelopen 2 maanden kan meenemen? KPN stuurt sms'jes voor iedere bundel apart, niet over het totaal.


Dank voor de snelle reactie, Ruud.
Ik ben net overgestapt op een abonnement via mobiel.nl; 6GB... met 6GB extra data.

Is er een manier om die smsjes uit te zetten? Op deze manier zijn ze alleen maar lastig als ze geen werkelijke stand van zaken laten zien.


Ha @theodejong, het is inderdaad mogelijk dat je nu net niet een volledige maand je ‘eerste’ nieuwe bundel hebt, waardoor je sneller die sms’jes krijgt. Dat zal dan vanaf de eerste hele bundelmaand wel weer correct gaan. Mocht je toch willen dat de sms’jes uitgezet worden, dan kan je bellen met de collega's via 0800-0402. Zij kunnen dit, na een verificatie sms, uitzetten. 


Dankjewel Marcia!


Reageer