Skip to main content

De Bonus wordt aangeboden en met een medewerker bestel je de iPhone. In het contract zie je niets over de bonus. Je belt en medewerker zegt dat je na 14 dagen een bericht over de bonus krijgt. Na 18 dagen geen bericht. Je belt medewerker zegt dat ik buiten de bonus val en dat er geen registratie is van eerdere gesprekken. Dat accepteer ik niet en hij zegt er mee aan de slag te gaan. Krijg een bericht van de inleveren partij. Moet info sturen. Die info is niet herkenbaar moet meer info sturen………. Hoeveel moeite en tijd moet ik doen? Er wordt iets aangeboden, lever het dan ook en wees coulant met het proces te ondersteunen. Ik ben het helemaal zat.

Hoi ​@IML. Welkom om de KPN Community. Je dacht een mooie deal te hebben gescoord door een nieuwe iPhone bij KPN te bestellen, maar het kost voor alsnog veel moeite om hier iets van terug te zien begrijp ik. Sorry daarvoor. 

In je bestelbevestiging wordt je geïnformeerd over waar waar je de claim kunt doen voor de inruilbonus en hoe geld kunt terugkrijgen voor je oude telefoon. Daar staat: “Wist u dat u geld terug kunt krijgen voor uw oude telefoon? Samen met onze partner Recommerce zorgen we ervoor dat deze een 2e leven krijgt of duurzaam wordt gerecycled. Kijk voor meer informatie en hoeveel u kunt terugkrijgen op kpn.com/telefooninruilen”. Als je dan op de link klikt komt je uiteindelijk op de website van Recommerce uit waar je de gegevens van je oude toestel en jezelf kunt invullen. Daar wordt je ook verder geïnformeerd over de inruilwaarde van je toestel en de inruilbonus. Heb je deze stappen al doorlopen? 

Reageer