Skip to main content

Beste KPN,

Enig idee of jullie in de nabije toekomst ook OnePlus telefoons gaan aanbieden bij jullie abonnementen??

Gr.

Matthijs

Beste Mathijs,

Is er een reden dat je een abonnement wil met telefoon en geen sim only met een los toestel?

Ik koop al jaren mijn one plus telefoons via one plus of bel simpel omdat ze daar goedkoper zijn.


Hoi Jeroen,

Bedankt voor je snelle reactie. Nee, er is geen speciale reden voor. Gewoon makkelijk denk ik…

Maar inderdaad een goede tip! Ik ga daar ook even naar kijken!

Gr.

Matthijs


Ik ben sinds de onplus 5t helemaal fan van dit toestel en al zijn de prijzen niet meer zo laag als toen,  toch blijft de software zeer fijn werken.

Op bel simpel vind ik de toestellen altijd het goedkoopst als ze net uit zijn en dan krijg je deze via een NL aanbieder thuisgestuurd. Heb ook twee toestellen via one plus besteld en ook dan netjes in enkel dagen binnen. Garantie heb ik nooit hoeven claimen. Geluk? Ik weet het niet, zijn voor mij degelijke toestellen.


Zelf heb ik ook een OnePlus 5T en ookal is dat beestje ondertussen best al op leeftijd, het blijft een fantastisch apparaat. Met de recent uitgekomen Android 10 update kan hij nog wel een tijdje mee.

Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je voor OnePlus kiest.


Reageer