Skip to main content
Antwoord

OnePlus niet beschikbaar op de site van KPN

• November 14, 2025
  • 17 reacties
  • 156 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+5

Ik wil een nieuw toestel uitzoeken, via kpn krijg ik een mail nu oneplus bij kpn bestellen.

Ga ik naar de kpn website en wat zie ik... Geen oneplus. 

Gemiste kans, de beste smartphone in de meeste testen niet meer in assortiment. 

Vreemd. En vreemd dat ik mail krijg maar het is niet in de webshop.. net als de mail die ik kreeg U krijgt binnen 2 jaar glasvezel... (Drie jaar geleden🫤)

Beste antwoord door Maja van KPN

Ah, ik zie 'm daar inderdaad tussen staan en dat is toch wel erg onhandig, aangezien wij al een poosje geen OnePlus toestellen meer aanbieden en dus ook op dit moment niet. Ik heb dit intern doorgegeven en reactie ontvangen dat ze gaan kijken of er een andere afbeelding gebruikt kan gaan worden.

Voor jou vast vrij teleurstellend ​@steffen1 🙁 Weet wel dat je óók een KPN abonnement kunt bestellen via andere partijen als Belsimpel, je abonnement loopt dan gewoon via ons (inclusief de betaling voor de toestellening) maar je koopt het toestel dan daar. En hebt zodoende een uitgebreider assortiment aan toestellen om uit te kiezen 😊

17 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 17, 2025

Hi ​@steffen1, als je bericht ontvangt over het kunnen bestellen van een OnePlus en vervolgens zie je die nergens terug, dan is dat wel een beetje zuur natuurlijk  😕

Was deze mail echt afkomstig van KPN zelf? Of wellicht van een partij als Belsimpel of mobiel.nl? Als hij echt vanuit KPN kwam, zou je hem dan naar me door willen sturen via het mailadres dat ik zo in een privébericht naar je toe stuur? Dan ga ik even verder op onderzoek uit!

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 17, 2025

Hi ​@steffen1, als je bericht ontvangt over het kunnen bestellen van een OnePlus en vervolgens zie je die nergens terug, dan is dat wel een beetje zuur natuurlijk  😕

Was deze mail echt afkomstig van KPN zelf? Of wellicht van een partij als Belsimpel of mobiel.nl? Als hij echt vanuit KPN kwam, zou je hem dan naar me door willen sturen via het mailadres dat ik zo in een privébericht naar je toe stuur? Dan ga ik even verder op onderzoek uit!

Even een reply , via de melding u heeft een privebericht krijg je niet te zien waar het om gaat. Ik had daar op gereageerd👍

Ik kan de mail niet meer terughalen, ik probeer mijn postvak dagelijks op te ruimen. Daar zat deze ook bij…

Als ik er nog eentje krijg dan zal ik die sturen.

Tot nu toe heb ik nog geen spam van een nep kpn gehad. Wel van anderen 

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 17, 2025

Screenshot van de kpn website gemaakt leuk rijtje telefoons… de 2e van links is voor mij een bekende.

Ga ik scrollen of zoeken op de site geen oneplus

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 17, 2025

Dat zal een heel oud plaatje zijn. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 17, 2025

Ah, ik zie 'm daar inderdaad tussen staan en dat is toch wel erg onhandig, aangezien wij al een poosje geen OnePlus toestellen meer aanbieden en dus ook op dit moment niet. Ik heb dit intern doorgegeven en reactie ontvangen dat ze gaan kijken of er een andere afbeelding gebruikt kan gaan worden.

Voor jou vast vrij teleurstellend ​@steffen1 🙁 Weet wel dat je óók een KPN abonnement kunt bestellen via andere partijen als Belsimpel, je abonnement loopt dan gewoon via ons (inclusief de betaling voor de toestellening) maar je koopt het toestel dan daar. En hebt zodoende een uitgebreider assortiment aan toestellen om uit te kiezen 😊

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 17, 2025

misschien iets off-topic maar ik zou niet weten wat een one plus zou hebben wat een vergelijkbare oppo (van dezelfde bedrijf) niet heeft of zelf beter. Mijn laatste one plus is nog geen 3 jaren oud en ik zou niet snel weer een kopen. De reden is de batterij is volledig onbruikbaar, vol opgeladen is niet meer voor 2 uren te gebruiken. Geleverd met Android 12 en bleef op Android 14.

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 18, 2025

misschien iets off-topic maar ik zou niet weten wat een one plus zou hebben wat een vergelijkbare oppo (van dezelfde bedrijf) niet heeft of zelf beter. Mijn laatste one plus is nog geen 3 jaren oud en ik zou niet snel weer een kopen. De reden is de batterij is volledig onbruikbaar, vol opgeladen is niet meer voor 2 uren te gebruiken. Geleverd met Android 12 en bleef op Android 14.

Die accu is geen probleem bij een oneplus, ik heb een nord een nord ce 3 een 2r en een 12t.

Ik heb ze juist om de enorme accu prestaties. En zie het zo: oppo is het b merk tov oneplus. Net als tlc van philips is. Ik heb vergelijk met een oppo reno van 1 jaar oud en die is al aan vervanging toe. Het is vaak een persoonlijke ervaring. Ik neem namelijk nooit meer een samsung en wil zeker geen iphone ivm de onveiligheid van de eiphone.

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 18, 2025

Geen probleem,Ik bestel alles via een derde nu. Wat wel leuk is veel technische medewerkers van kpn hebben oneplus..... 😁

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 18, 2025

Ik heb ze juist om de enorme accu prestaties. En zie het zo: oppo is het b merk tov oneplus.

Vergelijk 2 recent top telefoons One+ 15 met Oppo Find X9 Pro en je zou weten wat is budget merk van Oppo is. Sinds overname One+ door Oppo zijn de One+ steeds een stuk achteruit gegaan. Navolger is slechter dan voorganger.

Net als tlc van philips is. 

TLC is van Philips? Je kan in de toekomst kijken? Wanneer gaat TCL Philips kopen of Philips TCL?

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 18, 2025

Ik heb ze juist om de enorme accu prestaties. En zie het zo: oppo is het b merk tov oneplus.

Vergelijk 2 recent top telefoons One+ 15 met Oppo Find X9 Pro en je zou weten wat is budget merk van Oppo is. Sinds overname One+ door Oppo zijn de One+ steeds een stuk achteruit gegaan. Navolger is slechter dan voorganger.

Net als tlc van philips is. 

TLC is van Philips? Je kan in de toekomst kijken? Wanneer gaat TCL Philips kopen of Philips TCL?

Salaro... Tcl... En nog een paar komen van dezelfde. 

Net als  vw, bugati porsche audi. 

Maxicool lg... 

En nog meer.

Oppo heeft oneplus overgenomen zeggen ze. 

Maar pak maar eens een oppo en een oneplus erbij. Van binnen zit echt wel verschil in kwaliteit. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 18, 2025

Geen probleem,Ik bestel alles via een derde nu. 

Helemaal prima ​@steffen1, ik hoop dat er een leuke Black Friday aanbieding voor je is!

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 25, 2025

Dit is reclame wat ik te zien krijg. Link is naar kpn is geen spam of derqelijke...

• November 25, 2025

Misschien door Al automatisch gegenereerde reclame...

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 25, 2025

Ik ben al iets ouder.... 49😁 Zou zo ai kunnen zijn. Ben nog niet helemaal bij met AI

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 26, 2025

Dit is nog niet eens zo'n gekke gedachte 🤔 

Link is naar kpn is geen spam of derqelijke...

Wat is de exacte pagina waar hij naar door linkt ​@steffen1? Zou je die hier willen delen?

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 26, 2025

Dit is nog niet eens zo'n gekke gedachte 🤔 

Link is naar kpn is geen spam of derqelijke...

Wat is de exacte pagina waar hij naar door linkt ​@steffen1? Zou je die hier willen delen?

Inmiddels heb ik die link niet, maar het is de link naar de hoofdpagina van kpn mobiel. 

Ik ga nu alle reclames standaard niet meer bekijken. Ik was met mijn vrouw op een andere telefoon met een ander acxount naar een vloerkleed aan het kijken. Op mijn telefoon met een totaal ander account kwam reclame met vloerkleden. De AI en stemherkenning werken aardig goed.

Mijn logica: ik praat over de oneplus en zeg erbij dat ik het bij kpn wil. De telefoon pikt dit op en jawel reclame gegenereerd... 

En Aangezien dat ai niet goed oude info en nieuwe info kan herkennen krijg ik een oude reclame van kpn.

.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 1, 2025

De melding over deze reclame is nu doorgezet naar de juiste afdeling ​@steffen1, dus ik vermoed dat dit niet meer voor gaat komen. Dank voor het delen van je screenshot, maakt het direct een stuk duidelijker!