Skip to main content
Beantwoord

Ongeldige simkaart

  • January 26, 2019
  • 5 reacties
  • 988 keer bekeken

Krijg ineens de melding ‘ongeldige simkaart’. Terwijl ik een zakelijk abonnement heb. Ik kan niet meer bellen of gebeld worden.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @MirandaJ, welkom! Wil je je vraag stellen op ons zakelijke forum of bellen met 0800-0402? Mijn collega's helpen je graag verder. Haal in ieder geval eens je simkaart uit je toestel en plaats 'm er opnieuw in. Zet daarna je toestel even uit en aan. Succes!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 26, 2019
Ha @MirandaJ, welkom! Wil je je vraag stellen op ons zakelijke forum of bellen met 0800-0402? Mijn collega's helpen je graag verder. Haal in ieder geval eens je simkaart uit je toestel en plaats 'm er opnieuw in. Zet daarna je toestel even uit en aan. Succes!

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 26, 2019
Marcia, dankjewel. Ik kan dus niet meer bellen. Zal eerst de Sim eruit halen.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Nee dat kwam een beetje vreemd over. Ik bedoelde natuurlijk met een ander toestel, sorry. Heb je alles weer aan de praat gekregen?

  • Nieuwkomer
  • March 27, 2020

Heb dezelfde melding & fout met simkaart (Iphone XR) - nieuwe simkaart geïnstalleerd….probleem opgelost - meer geduld na activeren ;)


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Top dat je het nog even laat weten, @Peter B88! ;-) Veel plezier ervan!