Skip to main content
Vraag

Ongevraagd verificatie codes via sms ontvangen terwijl ik al 2,5 jaar geen KPN klant meer ben

• August 25, 2025
  • 8 reacties
  • 75 keer bekeken

Jasper Moonpigeon
Deelnemer

Goedenavond,

Ik kreeg vandaag ongevraagd verificatie codes via sms terwijl ik al 2,5 jaar geen kpn mobiel abonnement heb.

Ik heb wel al 10+ jaar hetzelfde mobiele nummer. 

Ik denk dat iemand in mijn kpn account probeert in te loggen. Ik heb mijn inloggevens niet meer. 

Hoe kan ik hier wat tegen doen. Of is er niks aan de hand?

Vriendelijke groet,

Jasper, Ex-kpn klant

8 reacties

• August 25, 2025

Heb je het emailadres nog wel? Dan kan je gewoon het wachtwoord resetten en een moeilijk wachtwoord instellen. 

Jasper Moonpigeon
Deelnemer

Ik gebruikte een gmail account voor mijnkpn. En ik heb mijn gmail account een jaar geleden gedelete.

Dus dat kan dan niet meer. Waarschijnlijk probeert iemand met mijn oude email in te loggen?

• August 25, 2025

Ik gebruikte een gmail account voor mijnkpn. En ik heb mijn gmail account een jaar geleden gedelete.

Dus dat kan dan niet meer. Waarschijnlijk probeert iemand met mijn oude email in te loggen?

Ja dat zou kunnen. Dan gebruikte je misschien daarbij een wachtwoord wat bij een data lek elders betekent geworden is. Of het wachtwoord was gewoon heel makkelijk. 

Jasper Moonpigeon
Deelnemer

Misschien, ik heb wel voor elk account een ander ww. 

Ik dacht, misschien is het een fout bij KPN omdat ze sinds kort het sms verificatie systeem in gebruik hebben.

Maar goed, bedankt voor je reactie. Kan misschien toch weinig kwaad omdat ze mijn telefoon niet hebben. :)

• August 25, 2025

KPN zou jouw nummer moeten wissen uit het systeem. En wellicht dat account moeten sluiten.

Jasper Moonpigeon
Deelnemer

Ja, weet jij waar ik dat kan melden? Ik kan er niks over vinden op de website van KPN, vandaar mijn vraag in het forum.

Jasper Moonpigeon
Deelnemer

Ik heb vandaag gebeld met KPN en ik heb gevraagd of ze mijn oude account kunnen verwijderen. Dat kan niet maar mijn telefoon nummer komt niet voor in het systeem. Volgens de medewerker zou het een fout zijn van een andere medewerker die het verkeerde telefoon nummer in heeft getoetst. Bij het inplannen van een monteur o.i.d. 

Drie keer achter elkaar het foute nummer in getoetst. 

Ik hoef me geen zorgen te maken, alles is onder controle. :)

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Jasper Moonpigeon, goed dat je contact gehad hebt om het na te vragen! Via onze klantenservice zijn zulke dingen vaak net iets gemakkelijker en sneller te controleren.

Mocht er toch nog iets geks gebeuren, of als je weer zulke berichtjes ontvangt, geef gerust een seintje.