Skip to main content

Sinds enkele dagen kan ik alleen anoniem bellen terwijl mijn telefoon instellingen goed staan. Ik heb mijn telefoon aan/uit gezet.  Nieuwe Sim aangevraagd maar het probleem blijft. Ik heb een iPhone 8 Plus. Recent is mijn abonnement overgezet van het oude Telfort abonnement  naar kpn. Ik lees hier dat het wellicht te maken kan hebben met instellingen van de kpn. Ik zou dit  heel graag verholpen hebben

Sinds enkele dagen kan ik alleen anoniem bellen terwijl mijn telefoon instellingen goed staan. Ik heb mijn telefoon aan/uit gezet.  Nieuwe Sim aangevraagd maar het probleem blijft. Ik heb een iPhone 8 Plus. Recent is mijn abonnement overgezet van het oude Telfort abonnement  naar kpn. Ik lees hier dat het wellicht te maken kan hebben met instellingen van de kpn. Ik zou dit  heel graag verholpen hebben. 

*Admin: reactie naar je eigen topic verplaatst


 

Ik ondervind dit zelfde probleem. Sinds enkele dagen kan ik alleen anoniem bellen terwijl mijn telefoon instellingen goed staan. Ik heb mijn telefoon aan/uit gezet.  Nieuwe Sim aangevraagd maar het probleem blijft. Ik heb een iPhone 8 Plus. Recent is mijn abonnement overgezet van het oude Telfort abonnement  naar kpn. Ik lees hier dat het wellicht te maken kan hebben met instellingen van de kpn. Ik zou dit  heel graag verholpen willen  hebben. 

*Admin: reactie verplaatst naar je eigen topic


Same story . Kpn gebeld , maar zeiden hier niks aan te kunnen doen. Ben hier al dagen mee

bezig. Nu lees ik hier toch dat dit probleem na het omzetten van de Sim is ontstaan en meerdere mensen dit zelfde probleem ondervinden. Geen reactie nog ontvangen . KPN  pak dit asjeblieft snel op. 


Top! KPN heeft iets aan mijn instellingen gedaan en het is opgelost. 


Top! KPN heeft iets aan mijn instellingen gedaan en het is opgelost. 

Hi @Shelen! Heel fijn om te lezen dat het opgelost is! :point_up_2_tone4:

Mocht je in de toekomst onze hulp nogmaals nodig hebben of je hebt een vraag, dan is je bericht één keer plaatsen voldoende, zie ook de huisregels van het KPN Forum :wink: We verwerken berichten/ topics op volgorde van binnenkomst, dus je komt vanzelf een keer aan de beurt!